تام هنکس برای ایفای نقش موسس کمپانی دیزنی نگران است!
"من به موزه دیزنی واقع در سانفرانسیسکو رفتم . اول فقط قصد داشتم دیان دیزنی ، دختر آقای والت دیزنی و چند نفر از کارکنان این موزه را ملاقات کنم اما آنها از من دعوت کردن تا در یکی روزهایی که موزه بسته است به آنجا بروم و...

 
تام هنکس که در فیلم جدید " نجات آقای بنکس" نقش آقای والت دیزنی را بازی می کند ابتدا برای پذیرفتن این نقش مردد بود زیرا خیلی نگران بود که نتواند آنطور که باید در نقش این شخصیت افسانه ای سینمای جهان هنرنمایی کند.

به همین دلیل این بازیگر تا آنجایی که ممکن بود راجع به این شخصیت تحقیق کرد تا کاملا" برای ایفای این نقش آماده شود و طرفدارانش را ناامید نکند .

او گفت:"من به موزه دیزنی واقع در سانفرانسیسکو رفتم . اول فقط قصد داشتم دیان دیزنی ، دختر آقای والت دیزنی و چند نفر از کارکنان این موزه را ملاقات کنم اما آنها از من دعوت کردن تا در یکی روزهایی که موزه بسته است به آنجا بروم ... وقتی در روز مقرر به آنجا رفتم آنها همه چیز را به من نشان دادند و من همه بخشهای فیلمهای دیزنی را دیدم و همه فایلهای صوتی مربوط به آنها را گوش کردم . از ۳۹ ساعت مصاحبه غیر رسمی آقای والت دیزنی هم خیلی خوشم آمد . صحبت کردن او در تلویزیون با گفتگوهای غیر رسمی و دوستانه او خیلی متفاوت است."

"والت دیزنی آدم فوق العاده ای است ، او در واقع یک تاجر خیلی سرسخت ، قدرتمند و وظیفه شناس بود که یک نوع هنر را اختراع کرد ، هنری که هنوز هم خیلی قدرتمند و پرطرفدار است و هر روز به قدرت و طرفدارانش اضافه می شود."




گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: aftabir.com


مطالب پیشنهادی:
نیوشا ضیغمی: اگر اوضاع به همین صورت باشد، دیگر بازی نمیکنم
قسمت آخر فیلم "گرگ و میش" چقدر فروخت؟
رمان‌های ناتمام جهان!
چرا مخملباف از نگارش فیلم عاشورایی "روز واقعه" سرباز زد؟
اعتراض یک نویسنده به برنامه هفت