به جایی رسیده ایم که باید سریال های بی سر و ته ترکیه ای را نگاه کنیم
یا باید مادر عروس باشم یا مادر داماد!

مهرانه مهین ترابی از جمله بازیگران زنی است که صدای او به شدت متاثر کننده می باشد. مهین ترابی  واژه های دیالوگ ها را آن چنان با هیجان ادا می کند که نیاز نیست حتما چهره او را دید و کافی است فقط صدای او را شنید! با این بازیگر محبوب تلویزیون گفتگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید:


 چند سالی است تلویزیون از نمایش چهره جدید شما محروم شده و برخی شبکه ها به سریال «خانه سبز» اکتفا کرده اند؟
بعد از سریال «در مسیر زاینده رود» 2 سالی بود که کار نکرده بودم. به نکته جالبی در سوالتان اشاره کردید سریال «خانه سبز»؛ جالب است بدانید بعد از پخش سریال های «خانه سبز» و «همسران»، بلافاصله در شبکه های ترکی زبان با دوبله ترکی پخش شد، الان ما به کجا رسیده ایم که باید سریال های بی سر ته ترک را نگاه کنیم.


الان مشغول کاری هستید؟
بله، الان 8 ماه است که در سریال جدید آقای فتحی مشغول بازی هستم.


عدم حضور شما در این چند سال ضعف فیلمنامه بوده یا دلیل دیگری داشته اید؟
هم ضعف فیلمنامه بوده هم اوضاع بد تلویزیون! در این 2 سال نزدیک به 50 فیلمنامه برای من ارسال شد، اما یکی از یکی ضعیف تر بودند. وقتی مخاطبی در خیابان به من اظهار لطف می کند، احساس می کنم به او مدیونم و چیزی را نزد من به امانت گذاشته است، پس نمی توانم در هر فیلم و سریالی بازی کنم!


یعنی از آن 50 فیلمنامه یک مورد در خور وجود نداشت؟
معلوم است که وجود نداشت. سطح کارها آنقدر پایین بود که اصلا دست و دلم به کار نمی رفت. در این مدت مدام با خودم می گفتم  یا سلیقه من عوض شده یا سطح موضوعی فیلمنامه ها افت کرده است! قبول پیشنهاد آقای فتحی هم به اعتبار همکاری قبلی امان بر می گردد. اما باز هم کاری که دلم بخواهد وجود ندارد.


کار سینمایی از شما ندیده ایم، دلیل خاصی وجود داشته است؟
کار سینمایی نداشته ام. متاسفانه سینمای الان ما شکلی گرفته که جایی برای بازیگری در سن و سال من وجود ندارد. سینمای ما به شدت جوانگرا شده و کسی در سن و سال من باید نقش های واسطه ای را بازی کند که اصلا با روحیه من سازگار نیست. یک جمله معروف  دارم که (می خندد)  یا باید مادر عروس باشم یا مادر داماد! این مدل نقش ها را اصلا دوست ندارم.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:aryanews.com



مطالب پیشنهادی:
نیوشا ضیغمی: اگر اوضاع به همین صورت باشد، دیگر بازی نمیکنم
قسمت آخر فیلم "گرگ و میش" چقدر فروخت؟
رمان‌های ناتمام جهان!
چرا مخملباف از نگارش فیلم عاشورایی "روز واقعه" سرباز زد؟
اعتراض یک نویسنده به برنامه هفت