مجید صالحی «نیش» را تمام كرد
مجید صالحی با اشاره به اتمام تصویربرداری فیلم«نیش»گفت: این فیلم در گونه پلیسی ساخته می شود كه در آن كمدی موقعیت نیز وجود دارد، اما نیمه اولش كاملاجدی است.

صالحی درباره روند تولید فیلم« نیش» به فارس گفت: تصویربرداری فیلم پس از 24 جلسه در تهران دیروز با ضبط صحنه های عتیقه فروشی به پایان رسید.

صالحی درباره داستان فیلم توضیح داد: متن فیلم توسط سعید آقاخانی نوشته شده است. من سه سال پیش درگیر آن شدم و دوست داشتم فرصتی فراهم شود تا این فیلمنامه را جلوی دوربین ببرم.

فیلم داستان دو زندانی با نام های بهادر و شهباز است. آنها از زندان آزاد می شوند و بهادر می خواهد به شهر خود بازگردد، اما به درخواست شهباز در تهران می ماند تا دوستش از او پذیرایی كند و این بهانه ای است برای پیشنهاد سرقت از یك عتیقه فروشی....



برخی از عوامل سازنده این فیلم عبارتند از: تهیه كننده: محمدرضا تخت كشیان، مدیر برنامه ریزی: چاوش هنرآموز، عكاس: آرش صادقی، طراح گریم: مهدی خاكپور، طراح صحنه و لباس: مهدی بداغی و صدابردار: فرشید احمدی و امیر پرتوزاده. بازیگران: جواد عزتی، مصطفی راد، عباس محبوب، عزیز هنرآموز، اشكان اشتیاق، امیر نوری، بهزاد رحیم خانی، عباس جمشیدی فر، مرتضی كاظمی، كیانوش گرامی، علی صالحی، پیمان مرادی، نجات علیمرادی، فاطمه شكری، بهشاد شریفیان.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com


مطالب پیشنهادی:
پيشنهاد سلحشور برای حل مشكل "يك خانواده محترم": چهار نفر را اعدام كنيد
"مستر بین" دلیل خداحافظیش از سینما را گفت
اطلاعاتی درباره شبکه‌ی پربیننده‌ی ماهواره‌ای
گزارش تصویری از بهاره رهنما در یک نمایش
اولین عکس‌های انیمیشن جدید " حماسه "