وقتی 63 استاد موسیقی ایران كاریكاتور می شوند
کتاب «چهره به چهره» شامل کاریکاتورهای اساتید موسیقی ایران، توسط انتشارات کوله پشتی رونمایی می شود.

به گزارش ایسنا، مهدی نمازی مدیر انتشارات کوله پشتی با اعلام این مطلب گفت: این کتاب شامل آثار سعید چاواری است و 63 کاریکاتور از اساتید موسیقی ایران را شامل می شود و به همراه بیوگرافی کوتاه این هنرمندان خواهد بود.

او ادامه داد: ادیب خوانساری، ایرج بسطامی، غلامحسین بنان، فرامرز پایور، تاج اصفهانی، همایون خرم، جلال ذوالفنون ، گروه کامکارها ، ابوالحسن صبا، محمدرضا لطفی ، پرویز مشکاتیان ، شهرام ناظری و محمد نوری و ... از جمله هنرمندانی هستند که کاریکاتور آنها در این کتاب به چشم می خورد.

نمازی اظهار کرد: تعدادی از اساتید موسیقی با دیدن تصاویر خودشان ابراز علاقه کردند و شهرام ناظری وقتی تصویر خودش را دید شروع به خواندن شعری از مولانا کرد و همایون خرم هم متنی را نوشت و از این طرح استقبال کرد.

وی همچنین گفت: مراسم رونمایی با حضور اساتید موسیقی و هنرهای تجسمی در نگارخانه میرمیران خانه هنرمندان برگزارخواهد شد.

او افزود: مراسم رونمایی این کتاب اول آذرماه از ساعت 17 تا 20 خواهد بود و در کنار آن نیز تعدادی نقاشی چاپ شده از آثار، به نمایش در می آید.

نمازی در پایان سخنانش گفت: کتاب «چهره به چهره» گلاسه و تمام رنگی است و در قطع خشتی با قیمت 25هزار تومان عرضه می شود، اما در سه روز برپایی نمایشگاه قیمت کتاب 20 هزار تومان خواهد بود.




گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: روزنامه اقتصاد


مطالب پیشنهادی:
پيشنهاد سلحشور برای حل مشكل "يك خانواده محترم": چهار نفر را اعدام كنيد
"مستر بین" دلیل خداحافظیش از سینما را گفت
اطلاعاتی درباره شبکه‌ی پربیننده‌ی ماهواره‌ای
گزارش تصویری از بهاره رهنما در یک نمایش
اولین عکس‌های انیمیشن جدید " حماسه "