جرج کلونی بازیگر و تهیه کننده یک درام جنایتکارانه
جرج کلونی بازیگر و تهیه کننده یک درام جنایتکارانه و دلهره‌آور تازه است که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده و کریس تریو فیلم‌نامه‌نویس آن است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پل گرینگراس کارگردان معترض سینما برای امر کارگردانی این فیلم از سوی جرج کلونی دعوت به همکاری شده است.


گوستاو هسلو همکار تهیه کننده همیشگی جرج کلونی، در امر تولید این فیلم بدون نام با این بازیگر و کارگردان همکاری خواهد کرد.

جرج کلونی هیچ توضیحی درباره خط اصلی قصه درام جنایتکارانه و دلهره‌آور خود به رسانه‌های گروهی نداده و قرار است این فیلم در سکوت کامل خبری جلوی دوربین برود.

اما منابع نزدیک به این پروژه می‌گویند قصه آن در شهر نیویورک اتفاق می‌افتد و ماجراهای آن در دنیای جنایتکارانه این شهر می‌گذرد.

هنوز معلوم نیست چرا جرج کلونی که در دنیای فیلم‌سازی هم فعالیت دارد، کارگردانی این فیلم را خودش به عهده نگرفته است.

گفته می‌شود پل گراینگراس یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم هم هست.

کریس تریو که نگارش فیلم‌نامه این درام بدون نام را شروع کرده ، قرار است آن را تا یک ماه دیگر تحویل تهیه‌کنندگان آن بدهد.

کلید فیلم‌برداری فیلم - که با هزینه‌ای 80 میلیون دلاری جلوی دوربین خواهد رفت - اواسط فصل بهار زده می‌شود.

پل گراینگراس قبل از این «اولتیماتوم بورن» را با بازی مت‌ دیمون ساخته و «کاپیتان فیلیپز» را با بازی تام هنکس آماده اکران عمومی می‌کند.

جرج کلونی در حال حاضر مشغول بازی در آخرین صحنه‌های فیلم علمی تخیلی «جاذبه زمین» است، که برای نمایش عمومی در سال جدید میلادی آماده می‌شود.

وی سال قبل دو فیلم «نیمه مارس» و «نوادگان» را روی پرده سینماها داشت. هر دو فیلم، با استقبال خوب منتقدان و تماشاگران سینما شدند.

خبر تولید و بازی در درام جنایتکارانه و دلهره‌آور جرج کلونی در شرایطی پخش می‌شود ،که او خود را آماده بازی و کارگردانی این درام اکشن و سیاسی «مقبره‌های انسان» می‌کند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com


مطالب پیشنهادی:
تفکیک جنسیتی حتی از پشت تلفن !
پایان «راستش را بگو» چه خواهد شد؟
«زمستان» در تالار مولوی
آخرین فیلم تام کروز+ تصاویر پشت صحنه
گفتگوی پر سر و صدای وحید جلیلی درباره "من مادر هستم"