نائومی واتس بازیگر استرالیایی تبار سینما، بازی در نقش پرنسس دایانا در درام شرح حال گونه «دایانا» را یک کار چالش‌برانگیز معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم‌برداری این فیلم هفته قبل تمام شد و کار تدوین و ساخت موسیقی آن از یک هفته دیگر آغاز خواهد شد.

خط اصلی قصه این درام سیاسی، در ارتباط با دو سال آخر زندگی پرنسس دایانا و فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و خانوادگی او است.

بخش مهمی از این قصه به مبارزه او بر علیه مالکان یک سری معدن و آشنایی او با دکتر هانست خان (جراح معروف) می‌پردازد.

«دایانا» محصول مشترک انگلستان، سوئد و آمریکاست و برای نمایش عمومی در 29 آگست سال جدید میلادی آماده خواهد شد.

اهل فن و منتقدان سینمایی عقیده دارند اکران عمومی این فیلم هم مثل زندگی خود پرنسس دایانا، با بحث و جنجال زیادی همراه باشد.

ناتومی واتس در رابطه با بازی در نقش دایانا می‌گوید: «هنوز هم در این رابطه هیجان زده‌ام و باورم نمی‌شود نقش او را جلوی دوربین بازی کرده‌ام»

به گفته این بازیگر استرالیایی تبار:«بازی در این نقش اصلا کار ساده‌ای نبود، زیرا دایانا شخصیتی چند وجهی داشت و همین نکته کار بازیگر را بسیار سخت می‌کرد.»

قبل از انتخاب واتس برای بازی در نقش دایانا، قرار بود جسیکا چاستین این نقش را بازی کند. اما او که باید جلوی دوربین فیلم دیگری ظاهر می‌شد، شانس بازی در «دایانا» را از دست داد.

الیور هیرشبیگل فیلم‌ساز آلمانی تبار«دایانا» را کارگردانی کرده است. او فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از استفن جفریز ساخته است.

تماشاگران سینما این کارگردانی آلمانی را برای ساخت درام سیاسی و شرح حال گونه «سقوط» می‌شناسد ،که به آخرین روزهای زندگی آدولف هیتلر دیکتاتور آلمانی می‌پرداخت.

هیرشبیگل پس از این فیلم، دارم علمی تخیلی ناموفق «تهاجم» را با بازی نیکول کیدمن به زبان انگلیسی کارگردانی کرد، که موفقیتی در بین تماشاگران و منتقدان کسب نکرد.

ناتومی واتس قبل از این در فیلم‌های «کینگ کونگ»، «خانه رویایی»، «بازی لطیف»، «بین‌المللی» و «قول‌های شرقی» بازی کرده که چند تای آن‌ها از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.

فیلم «غیر ممکن« او که قصه‌اش درباره سونامی چند سال قبل قاره آسیا است ،در طول چند ماه گذشته نمایش موفقیت آمیزی در سینماهای جهان داشته است.




گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com


مطالب پیشنهادی:
نقش جدید لیلا حاتمی برای حضور در جشنواره فیلم فجر
عوامل "محمد (ص)" برای فیلمبرداری و مراحل فنی به کدام کشورها سفر خواهند کرد؟
فریبرز عرب نیا امروز سرصحنه «چ» حاضر شد؟
ضربه «فارسی‌وان» از حمله مغول و سوزاندن کتابخانه ها سهمگین‌تر است
با شمس الدین غازی, پرفروش ترین هنرمند سال 90 آشنا شوید