«گزارش یک جشن»
فیلم «گزارش یک جشن» حدودا سه سال بعد از تولید همچنان توقیف است. در ماههای اخیر رایزنیهای فراوانی برای حل مشکل اکران این فیلم انجام شده است، اما...

محمد پیرهادی:" تکلیف اکران «گزارش یک جشن» نامعلوم است. باور کنید این قدر درباره وضعیت 'گزارش یک جشن' توضیح داده ام که ترجیح می دهم درباره آن حرف تازه ای نزنم.


همین قدر بدانید که فعلا تکلیف اکران فیلم نامعلوم است.راستش را بخواهید همین الان که دارم با شما صحبت می کنم در حال فراهم آوردن مقدمات سفر هستم. سفری برای دور بودن از حواشی فراوانی که در عالم سینما وجود دارد."

»محمد پیر هادی تهیه کننده فیلم گزارش یک جشن«

 محمد پیرهادی تهیه کننده سینمای ایران که آخرین فیلمش «گزارش یک جشن» حدودا سه سال بعد از تولید همچنان توقیف است در ماههای اخیر رایزنیهای فراوانی را برای حل مشکل اکران این فیلم انجام داده اما به نتیجه نرسیدن این رایزنیها باعث شد او به طور موقت هم که شده قید اکران این فیلم را بزند.
وی می گوید:«راستش را بخواهید همین الان که دارم با شما صحبت می کنم در حال فراهم آوردن مقدمات سفر هستم. سفری برای دور بودن از حواشی فراوانی که در عالم سینما وجود دارد.»
وقتی از پیرهادی می پرسیم برای سفر کجا را انتخاب کرده وی می گوید:«کلا سفر مقوله ای است که آدم را از جریان عادی زندگی دور می دارد و فارغ از مکان جغرافیایی اش برای آدمهایی که در بطن حاشیه هستند به شدت مفید است».




گردآوری: گروه فرهنگ هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:inn.ir


مطالب پیشنهادی:
10 اثر از میراث معنوی ایرانیان به ثبت جهانی رسید
9 فیلم برتر در بخش « فیلمهای خارجی زبان » اسکار
محبوب‌ترین ویدیو در «یوتیوب» ، با بیش از یک میلیارد بیننده
مجسمه های پوشیدنی»، زیور آلات یا مجسمه؟+عکس
سینما بین دو بازیگر جوان زن و مرد قرق شده است؟