معطل هیچ فیلمی نمی‌مانیم حتی اگر «چ» باشد!
هیئت انتخاب سینمای ایران کار بازبینی فیلم‌های سینمایی متقاضی حضور در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر را پایان داد و به زودی فیلم‌های منتخب را معرفی خواهد کرد و...

به گزارش روابط عمومی سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر، محمدرضا عباسیان دبیر جشنواره فیلم فجر با تاکید بر لزوم نظم در برگزاری جشنواره فیلم فجر گفت «از ابتدای برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره فجر تمام هدف و دغدغه برگزارکنندگان این بوده که این جشنواره از زمان انتشار فراخوان تا روز اختتامیه با نظم خاص و مشخص شده برگزار شود تا از آشفتگی‌های احتمالی جلوگیری گردد.»

او ادامه داد: «یکی از ارکان حفظ نظم، پایبندی به زمان بندی‌های اعلام شده است. همانگونه که دیده شد تا به امروز به این زمان‌بندی متعهد بوده‌ایم. این امر در صدور کارت‌های هنرمندان، مهمانان و خبرنگاران وهمچنین، مراحل دریافت فیلم‌های جشنواره، برنامه‌ریزی پیش‌فروش اینترنتی و انتشار دفترچه جامع برنامه‌های اکران و... رعایت شده و خواهد شد.»

عباسیان در ادامه گفت: «به استثنای یکی دو فیلم، کلیه فیلم‌های جشنواره به دبیرخانه جشنواره رسیده و توسط هیئت انتخاب دیده‌اند و اگر نسخه اصلی فیلمی تا پایان مهلت زمان بندی شده به جشنواره نرسد جشنواره معطل هیچ فیلمی نمی‌ماند حتی، اگر فیلم «چ» آقای حاتمی کیا باشد.»



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:khabaronline.ir


مطالب پیشنهادی:
بازگشت ابوالفضل پورعرب به سینما
پرکار‌ترین بازیگران زن و مرد جشنواره سی و یکم
یکی از شخصیت‌های فیلم "آرگو" در دنیای واقعی، درگذشت
این سریال ها را نبینید!
آیا "برج آزادی" فرو می ریزد؟ +video مستند