این نمایش به هما روستا تقدیم شد؟
در خاتمه این اجرا حمیدرضا نعیمی در سخنان کوتاهی با اشاره به اینکه در زندگیش نبود دو نفر را همچنان باور نکرده که یکی از آنها پدرش و دیگری استاد حمید سمندریان است و...
 
پنجشنبه شب گذشته هما روستا به همراه حمید لبخنده (کارگردان) و تنی چند از همراهان به تماشای درخشش در ساعت مقرر نشستند. بنا به گزارش امور ارتباطات رسانه ای درخشش در ساعت مقرر، در پایان این نمایش گروه اجرایی با تقدیر از حضور وی، نمایش را به هما روستا تقدیم و با اهدای هدایایی از وی تقدیر کردند. این گزارش می افزاید: در خاتمه این اجرا حمیدرضا نعیمی در سخنان کوتاهی با اشاره به اینکه در زندگیش نبود دو نفر را همچنان باور نکرده که یکی از آنها پدرش و دیگری استاد حمید سمندریان است، از اعتقادش به حضور روح بلند ایشان در اجرای درخشش در ساعت مقرر گفت و تاکید کرد: همین اعتقاد به من و گروه اجرایی دلگرمی فراوانی برای اجرای بهتر این نمایش داده و سبب شده تا هر شب با انرژی مضاعفتری نسبت به شب قبل به روی صحنه برویم. وی همچنین از حضور چهره هایی همچون امیر اثباتی (طراح صحنه و لباس)، حمید کاکاسلطانی (منتقد)، شهرام کرمی( نویسنده و کارگردان)، آرشام مودبیان (کارگردان)، مصطفی محمودی(منتقد) و سید صادق موسوی (مدیر تئاتر شهر) که در این اجرا به تماشای اثر نشسته بودند تشکر و از زحمات مدیر تئاتر شهر نیز به دلیل فراهم آوردن شرایط برای اجرای مناسب این نمایش قدردانی به عمل آورد.
 
کارگران ریسندگی و بافندگی در اجرای ویژه «درخشش در ساعت مقرر»

جمعی از کارگران ریسندگی و بافندگی در قالب یک گروه فرهنگی جمعه شب گذشته در یک سئانس فوق العاده به تماشای نمایش درخشش در ساعت مقرر نشستند.

به گزارش امور ارتباطات رسانه ای نمایش درخشش در ساعت مقرر، این کارگران در قالب یک گروه فرهنگی برنامه های منظم ماهانه ای را در جدول فعالیت های فرهنگی خود قرار داده اند که در این برنامه ها از رخدادهای مختلف فرهنگی و هنری به صورت گروهی بازدید می کنند. گروه مذکور آخرین برنامه دی ماه خود را به نمایش درخشش در ساعت مقرر اختصاص داد و اعضای آن در یک سئانس فوق العاده از جدید ترین اثر حمیدرضا نعیمی در مقام کارگردان دیدن کردند. استقبال و حضور این افراد به قدری بود که برخی از ایشان به دلیل تکمیل ظرفیت صندلی ها مجبور به نشستن بر روی زمین شدند.

در پایان نیز گروه اجرایی درخشش در ساعت مقرر از حضور این کارگران هنردوست مذکور تقدیر بعمل آورد و حمیدرضا نعیمی کارگردان نمایش نیز در سخنان کوتاهی اظهار امیدواری کرد تا این روش پسندیده به سایر گروههای جامعه نیز تسری یابد.

رویا افشار، سیاوش چراغی پور، بهناز نازی، یعقوب صباحی، رامونا شاه، کتانه افشاری نژاد و بهار نوحیان به عنوان بازیگران نمایش در این اثر به ایفای نقش پرداخته اند. سایر عواملی که حمیدرضا نعیمی را به عنوان نویسنده و کارگردان نمایش درخشش در ساعت مقرر همراهی می کنند عبارتند از: طراح صحنه: رضا مهدی زاده، طراح لباس: پریدخت عابدین نژاد، طراح نور: رضا حیدری، طراح چهره پردازی: ماریا حاجیها، طراح پوستر و بروشور: مجید خاقانی، دستیار اول کارگردان: علی زارعی، مدیر اجرا: میلاد نیک آبادی، عکس: امیر خدامی و محسن قلی پور، موسیقی: سیاوش لطفی، مشاور اطلاع رسانی و تبلیغات: مصطفی محمودی، روابط عمومی و امور ارتباطات رسانه ای: نساء نیکو، ندا تهرانی و لاله محمودی.




گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:inn.ir


مطالب پیشنهادی:
هدیه تهرانی رضایت داد؟
اظهار نظر وزیر ارشاد درباره خانه سینما و فیلم‌هایی با موضوع خیانت
به نه‌هایی که گفته‌ام، افتخار میکنم، یکی‌اش "نه" به اخراجی‌ها!
سیناپس کامل "جانگو رها شده" DJANGO
برنامه سال تحویل نوروز 92 را احسان علیخانی اجرا می کند؟