ویل اسمیت این فیلم را بخاطر پسرش می سازد؟
گفته می‌شود هدف این بازیگر از تولید این اکشن نوجوانانه این است که یکی از دو نقش اصلی آن را به پسر بازیگر خود «جیدن» بدهد.

«ویل اسمیت» بازیگر؛ قصه کتاب پرخواننده و نوجوانانه «حماسه هیس هیس» را تبدیل به فیلم سینمایی می‌کند.مجموعه کتاب پر فروش «حماسه هیس‌هیس» توسط بکا فیتزپاتریک نوشته شده و تا به حال، بیش از چند میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.

خط اصلی قصه این کتاب چند جلدی، درباره نورا گری نوجوانی شانزده ساله است که زندگی او بلافاصله پس از دیدار با ناچ دچار تحول و دگرگونی می‌شود.

ناج یکی از دانش‌آموزان تازه‌ای است که به مدرسه محل تحصیل نورا آمده و بسیار مرموز است. او بزودی تبدیل به پسر بد مدرسه می‌شود.

تلاش‌های نورا برای دوری از ناچ بی‌نتیجه است و بزودی آن دو با هم دوست می‌شوند. نورا کشف می‌کند ناچ یک فرشته است که به زمین تبعید شده و دردسرهای زیادی را از سر گذرانده است.

نورا با پی بردن به این موضوع،در وضعیت و موقعیت خطرناکی قرار می گیرد. حالا او باید تلاش کندخود را از این مخمصه تازه بیرون بکشد.

نیویورک تایمز در سال 2010 و پس از چاپ جلد اول کتاب «حماسه هیس‌هیس» آن را برای بیست هفته در صدر کتاب‌های پر فروش و پرخواننده خود قرار داد.

کتاب بکا فینزپاتریک تا به حال به بیش از سی و پنج زبان دنیا ترجمه شده و بسیاری از منتقدان ادبی می‌گفتند صنعت سینما بزودی به سراغ آن خواهد رفت.

تا به حال چهار جلد این کتاب منتشر شده و پنجمین جلد آن (که آخرین جلد آن هم به حساب می‌آید )بیست و سوم اکتبر سال جاری میلادی، روی پیش خوان کتاب فروشی‌ها قرار خواهد گرفت.

ویل اسمیت می گوید کلید فیلم‌برداری اولین قسمت مجموعه فیلم «حماسه هیس‌هیس» با همکاری شرکت مستقل فیلم‌سازی ال دی اینترتینمنت، اوایل تابستان در شهر نیویورک زده خواهد شد.

کار نگارش فیلم‌نامه اقتباسی فیلم را پاتریک شان اسمیت به عهده دارد. قرار است او فیلم‌نامه خود را تا یک ماه دیگر به تهیه‌کنندگان فیلم ارائه کند.

فیتزپاتریک در رابطه با فروش امتیاز برگردان سینمایی قصه کتاب خود می گوید: «طرفداران این مجموعه کتاب از زمان انتشار جلد اول آن، دائما این پرسش را مطرح می‌کردند که قصه کتاب چه زمانی تبدیل به یک فیلم سینمایی خواهد شد. برای خود من هم خیلی جالب و هیجان انگیز است که ماجراجویی‌های ناچ و نورا را روی پرده سینما به صورت زنده ببنیم.»

جیدن اسمیت پسر نوجوان ویل اسمیت در حال حاضر اکشن علمی تخیلی «پس از زمین» را در کنار پدرش، آماده اکران عمومی دارد.


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com


مطالب پیشنهادی:
استفاده تبلیغاتی مسعود ده نمکی از "کلاه قرمزی و بچه ننه" !
تهمینه میلانی: دیگر فیلم نمی سازم!
حضور یکی از فوتبالیست ها در سریالی که از امشب به تلویزیون می آید!
"زیباتر از زندگی" با حامد کمیلی در نقش "شهید علم الهدی" به جشنواره فجر می رود
علت سانسور شدن کلاه قرمزی و بچه ننه!