علی مطهری از «عصبانی نیستم» دفاع کرد!
علی مطهری گفت: فیلم‌های امروز، مهمان داریم، شهدخت و دیگران، خط ویژه، عصبانی نیستم، قصه‌ها و «چ» را تماشا کردم؛ همه خوب و آموزنده بودند، خصوصا فیلم «چ»، «خط ویژه» و «عصبانی نیستم».
علی مطهری همواره به نظرات تند و تیزی که داشته شهره است. در همان روزهای نخست پس از پیروزی حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور بود که نام وی به عنوان گزینه ای که می‌تواند به وزارت ارشاد فکر کند شنیده می‌شد و تقریبا فریادهای مخالف بود که سر داده شد.

علی مطهری از فیلم های مورد علاقه خود نام برده است و فیلم های حاتمی کیا،عسگرپور، میرکریمی و بنی اعتماد را آموزنده دانسته است.

علی مطهری همچنین در بخش‌هایی از گفت وگوی خود با نامه نیوز از فیلم‌های مورد علاقه خود در جشنواره سخن گفته است.


وی همچنین در پاسخ به این سوال که کدام فیلم ها را دیده است گفته :«هفت فیلم جشنواره فجر را دیدم، به نظرم هر هفت فیلم خوب و آموزنده بودند. فیلم‌های امروز، مهمان داریم، شهدخت و دیگران، خط ویژه، عصبانی نیستم، قصه‌ها و «چ» را تماشا کردم؛ همه خوب و آموزنده بودند، خصوصا فیلم «چ»، «خط ویژه» و «عصبانی نیستم».

وی در ادامه نیز در رابطه با فیلم عصبانی نیستم گفته است: «فیلم خوبی بود و واقعیتی در جامعه را به تصویر می‌کشید. این فیلم ماجرای یک دانشجوی ستاره‌دار و سرنوشت زندگی او و مشکلاتی را که برای اینگونه افراد ایجاد می‌شود بیان می‌کند. به نظرم به دلیل فضایی که ایجاد شد و سختگیری‌هایی که صورت گرفت از اعلام نظر هیات داوران محروم ماند. آنطور که من شنیدم نظر هیات داوران درباره نقش اول مرد به این فیلم بود که واقعا بسیار خوب بازی کرد ولی بنا به ملاحظاتی حذف شد.



گردآوری:  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: caffecinema.com



  مطالب پیشنهادی:
بازیگر هنگام اجرای صحنه مرگ، درگذشت!!!
اندی وارهول، نقاشی که از نقاشی متنفر بود+ تصاویر
آنونس «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» رونمایی شد+ فیلم
بازیگر هنگام اجرای صحنه مرگ، درگذشت!!!
چرا برای کاریکاتور یک نماینده باید شلاق خورد؟!!!