برگزاری مسابقه برای تقدیر از آتش نشان فداکار
مدرسه‌ی هنرهای تجسمی ایده برای بزرگداشت امید عباسی، آتش‌نشانی که جان خود را برای نجات یک کودک از دست داد، جشنواره‌ای برگزار می‌کند.
 آرش سلطان‌علی اظهار کرد: مدرسه‌ی هنرهای تجسمی ایده جشنواره‌ای برگزار می‌کند که هدف از برگزاری آن تجلیل و تکریم حرکت قهرمانانه‌ی‌ امید عباسی، آتش‌نشانی است که جان خود را برای نجات دادن جان یک کودک، از دست داد.

او افزود: جشنواره‌ی امید شامل یک مسابقه‌ی تصویرسازی از واقعه‌ی پیش‌ آمده‌ است. به این ترتیب که آثار تهیه شده داوری می‌شوند و آثار منتخب در گالری مدرسه‌ی ایده به نمایش در می‌آیند. آثار راه یافته به نمایشگاه به صورت کتاب منتشر می‌شوند.

این هنرمند گفت: آثار دریافت شده توسط هنرمندانی مانند کمال طباطبایی، مرتضی یزدانی، مهشید آسوده‌خواه، هرمز حقیقی و مریم کی‌بخت داوری می‌شوند و پس از آن به سه نفر اول این جشنواره جوایزی شامل یک دوره‌ی کامل آموزش حرفه‌ای تصویرسازی یک‌ساله به انضمام یک مجموعه‌ی کامل از کتاب‌های مدرسه‌ی هنرهای تجسمی ایده اهدا می‌شود.

او افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از دو طریق ارسال به دبیرخانه‌ی جشنواره به آدرس خیابان کریم‌خان‌زند، خیابان هجدهم، پلاک 26 یا ایمیل به آدرس info@ideaschool.ir برای داوری بفرستند.

 دریافت آثار از بیستم اردیبهشت آغاز شده و تا بیستم خرداد ماه ادامه دارد و برندگان این جشنواره نیز در بیست و چهارم خرداد ماه معرفی می‌شوند.


گردآوری:  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir



  مطالب پیشنهادی:
لیلا حاتمی در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم کن+ تصاویر
کدام فیلم از ایران مسافر فستیوال کن شد؟
یک تصمیم غیر منتظره برای مهران مدیری
شصت و هفتمین جشنواره فیلم کن آغاز شد+ تصاویر مراسم افتتاحیه و فرش قرمز
اولین تصاویر لیلا حاتمی در هئیت داوران جشنواره کن