دعایی برای شفای خواننده محبوب؛ مرتض پاشایی
برای افراد حاضر در کنسرت مرتضی پاشایی در همدان، لحظاتی که از اجرا گذشت، احساس جدیدتری بروز یافت که آن‌ها را پرهیجان‌تر کرد.
 مرتضی پاشایی که در ماه‌های اخیر خبر مبتلا شدنش به سرطان معده همه را غافلگیر کرد این روز‌ها در شهرهای مختلفی روی سن می‌رود و همه افرادی را که با شنیدن خبر بیماری‌اش غافلگیر کرده بود، به اجرای این کنسرت‌ها میهمان می‌کند.

چهارشنبه (31 اردیبهشت) نوبت به همدانی‌ها رسید تا از نزدیک با خواننده‌ای رو در رو شوند که تازه‌ همان روز متوجه شدند اصالتا همدانی است؛ خبری که خود مرتضی پاشایی روی سن به همدانی‌ها داد و با این خبر همه را شوکه کرد.

با اینکه محبوبیت پاشایی در میان گروهی از جوانان، به‌دلیل صدای اوست یا اخلاق خوبش یا نه، به‌خاطر بیماری است که به آن مبتلا شده خیلی سروکار نداریم، حرف اصلی اینجاست که باید برای سلامتی‌اش دست به دعا برداریم و از ایزد منان برای بازگشت پاشایی به روزهای خوبش و حال خوب روز‌هایش دعا کنیم.
همین که ساز پاشایی کوک است و نگاهش به آینده امیدوار این خیلی خوب است و خنده را بر لبان هوادرانش میهمان می‌کند. همین که با انگیزه فراوان می‌خواند و با علاقه همیشگی روی سن می‌رود، عالی است.

درست در لحظاتی که نوای «مرتضی دوست داریم» توسط حاضران در کنسرت همدان یک لحظه هم قطع نمی‌شد او یکی از قطعات درخواستی یک فرد معلول را که در سالن حاضر بود، به اجرا در آورد که با ابراز احساسات جمعی همراه شد.


گردآوری:  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



  مطالب پیشنهادی:
صحبت‌های لیلا حاتمی در نشست مطبوعاتی هیات داوران کن
ورود سلما هایک با شعار غافلگیر کننده اش بر روی فرش قرمز+ تصاویر
عباس کیارستمی: «هر روز تورم را به آب می‌اندازم»!
در زندگی «لیلا حاتمی» تجسس نکنید!
توضیح لیلا حاتمی درباره روبوسی با ژاکوب