آنچه از احكام روزه باید بدانیم
رادیو معارف در برنامه پر مخاطب «زمزم احكام» احكام ویژه ماه رمضان را بازگو می‌كند.
به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، در آستانه آغاز ماه میهمانی خدا برنامه پر مخاطب و پر سابقه «زمزم احكام» از 3 تیر 92 هر روز به بازگویی احكام ویژه ماه مبارك رمضان خواهد پرداخت.
در ابتدای این برنامه حجت الاسلام و المسلمین حسین وحید پور كارشناس مباحث فقه و احكام به مرور احكام روزه، همچون نیت، مبطلات روزه، احكام قضا و كفاره روزه، احكام روزه مسافر، بیان اقسام افرادی كه روزه به آنها واجب نیست، احكام استهلال، انواع روزه‌های مستحب، حرام و مكروه و احكام ویژه بانوان در ماه مبارك رمضان می‌پردازد.

همچنین در قسمت دوم این برنامه مراجع معظم تقلید و نمایندگان ویژه ایشان به استفتائات و سوالات شرعی شنوندگان پاسخ می‌دهند به طوری كه پاسخگویی شخص مرجع تقلید یا نماینده ویژه‌ ایشان در رادیو معارف سبب شده است؛ آنچه در این برنامه به عنوان نظر شرعی مرجع تقلید بیان می‌شود برای عامه مخاطبان قابل استناد و عمل باشد.

برنامه «زمزم احكام» كاری از گروه معارف و علوم اهل‌بیت علیهم السلام به سردبیری و تهیه كنندگی علی اسماعیلی و گویندگی سید مرتضی موسوی نژاد هر روز از ساعت 12:10 از رادیو معارف پخش و از ساعت 4:40 بامداد روز بعد بازپخش می‌شود. علاقمندان به دریافت این برنامه می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «زمزم احكام» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:رادیو معارف



  مطالب پیشنهادی:
مسابقه عکس «مسافر» نشنال جئوگرافیک+تصاویر
پرویز پرستویی در جشن 90 سالگی عزت‌ سینمای ایران +ویدئو و تصاویر
رضا عطاران می آید...
دوران بازنشستگی آنجلینا جولی
مهدی یراحی از ماه عسلش می گوید!