باتوجه به مربوط بودن برخی اتفاقات اين سريال به گذشته، بخش‌هايی از «پس از سال‌ها» در شهر كاشان با حضور گروهی بازيگر تصويربرداری شد و سكانس‌های مربوط به زمان حال با عده‌ای ديگر از بازيگران...

 سریال «پس از سال‌ها» اوایل سال آینده از شبكه‌ی سه سیما پخش می‌شود و با پایان یافتن عاشورای حسینی، فرامرز قریبیان جلوی دوربین رفت.

احمد كاشانچی- یكی از تهیه كنندگان «پس از سال‌ها»  ،با اعلام این خبر اظهار كرد: صحبت‌هایی انجام شده است تا این سریال بهار 88 روی آنتن ‌رود.

این تهیه كننده در ادامه گفت: اكنون بیش از 40 درصد از این سریال تصویربرداری شده است. از بازیگران، فاطمه گودرزی نیز به تازگی كار خود را آغاز كرده است. عبدالرضا اكبری، صدرالدین حجازی و نسرین نكیسا نیزمشغول نقش آفرینی در «پس از سال ها» هستند.

او اضافه كرد: تصویربرداری تا پایان سال جاری ادامه می‌یابد و به تدریج بازیگران بخش تهران جلوی دوربین می‌روند، البته تدوین نیز به تازگی آغاز شده است.

كاشانچی در پایان از پونك و تهرانپارس به عنوان برخی از محل‌های تصویربرداری «پس از سال ها» نام برد.

باتوجه به مربوط بودن برخی اتفاقات این سریال به گذشته، بخش‌هایی از «پس از سال‌ها» در شهر كاشان با حضور گروهی بازیگر تصویربرداری شد و سكانس‌های مربوط به زمان حال با عده‌ای دیگر از بازیگران درحال تصویربرداری است.

براساس این گزارش، اكبر خواجویی كه پیش از این سریال‌هایی مانند «پدرسالار»، «كهنه سوار»و «برگبار» را برای سیما كارگردانی كرده است، «پس از سال‌ها» را می‌سازد. برخی از عوامل ساخت این سریال عبارتند از: تهیه كنندگان: كاشانچی و احمد شهرابی فراهانی، نویسنده: محسن دامادی، مدیرتصویربرداری: اسفندیار شهیدی، مدیرتولید: دانیال كاشانچی، مدیرصدابرداری: رضا كنشلو، انتخاب بازیگر: رضا ابوفاضلی، طراح چهره پردازی: منیژه حاتم آبادی، مدیرتداركات: مهدی طنابچی و ابراهیم زائری، منشی صحنه: شیوا یوسفی، دستیار كارگردان و برنامه ریز: پیام حنفی، بازیگران بخش تهران: شهره لرستانی، محمود عزیزی، سولمازآقمقانی، پندار اكبری، شبنم مقدمی و بازیگران كاشان: صفا آقاجانی، زویا امامی، مجید سعیدی، عزت الله جامعی، علی جاویدفر، حامد وحید، سمیرا حسینی، آزاده ریاضی، علی اسكندری، مجتبی توحیدی نسب و محسن خسروی.

«پس از سال‌ها» داستان مردی به نام اكبر را روایت می كند كه در مسیر رسیدن به خواسته های خود با بحران‌های مختلفی روبرو می شود.

 

 
 گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir