اين اثر برداشتى نو و تأثيرگذار از اشعار مولاناست كه ميديا فرخ‏نژاد موسيقى آن را ساخته و گروهى از نوازندگان حرفه‏اى...
  
آلبوم موسیقى اصیل ایرانى با عنوان «بیابان جنون» كارى از حجت اشرف‏زاده هنرمند جوان نیشابورى آماده ارائه به دوستداران هنر و موسیقى شد.

این هنرمند جوان امروز گفت: آلبوم یادشده با آهنگ‌سازى استاد حسن كیانى‏نژاد و اشعارى از هوشنگ ابتهاج، رهى معیرى و حافظ به سفارش اداره ‏كل ارشاد خراسان جنوبى تهیه و آماده پخش شده است.
اشرف‏زاده با اشاره به اینكه دومین آلبوم موسیقیش با نام «شرح پریشانى» نیز مراحل پایانى خود را طى مى‏كند، اظهار داشت: این اثر برداشتى نو و تأثیرگذار از اشعار مولاناست كه میدیا فرخ‏نژاد موسیقى آن را ساخته و گروهى از نوازندگان حرفه‏اى در اجراى آن همكارى داشته‏اند.
وى اضافه كرد: به دلیل وجود شرایط متفاوت اجتماعى نسبت به دهه‏هاى گذشته و نگاه به نیاز روز جامعه جوان و پویاى كشور به نوع موسیقى پرتحرك و ریتمیك، سعى شده این اثر به شیوه‏اى جدید طراحى شود تا مخاطبان جوان خود را راضى كرده باشد.
این هنرمند نیشابورى یادآور شد: هر دو آلبوم یادشده پس از به پایان رسیدن ماه‌هاى محرم و صفر و ایام سوگوارى آماده ارائه به دوستداران موسیقى اصیل ایرانى‌ست.
وی افزود: بحث تأمین نیازهاى مالى برای تهیه اینگونه آثار یكى از مهم‌ترین عوامل است كه خوشبختانه براى نخستین ‏بار در بخش تولید آثار موسیقایى نیشابور یكى از شركت‌هاى تولیدى و صنعتى شهرستان به عنوان پشتیبان و حامى مالى وارد صحنه شد كه این اقدام فرهنگى شایسته قدردانى است.
اشرف‌زاده با بیان اینكه آثار یادشده به صورت كاست و با كیفیت استریو روانه بازار می‌شود، خاطرنشان كرد: بدون شك حضور تأثیرگذار بخش خصوصى و كارآفرینان موفق شهرستان در تهیه و تولید آثار موسیقایى مى‏تواند در زمینه حفظ فرهنگ، هنر و ادب این دیار پرافتخار، نتایج مثبتى را به همراه داشته باشد.

گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com