مطالبه مقام معظم رهبری از مسئولین كشور در خصوص ادای وظیفه در حادثه غم‌انگیز غزه، ستاد آخرین منجی را بر آن داشت تا از برترین گزارش‌های رسانه‌ای...
 
از برترین گزارش‌های رسانه‌ای در سطح بین‌المللی با موضوع منجی‌گرایی و پیروزی مقاومت اسلامی در غزه با اهدای هزار یورو تقدیر می‌شود.
به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره بین‌المللی آخرین منجی، ستاد آخرین منجی با همكاری سیمای معارف انگلیسی شبكه جهانی سحر، خبرگزاری تقریب، و حوزه هنری استان تهران در راستای حمایت از مقاومت مردم مسلمان غزه در برابر رژیم غاصب صهیونیستی این اقدام را انجام می‌دهد.
دبیر ستاد آخرین منجی ضمن در این باره گفت: مطالبه مقام معظم رهبری از مسئولین كشور در خصوص ادای وظیفه در حادثه غم‌انگیز غزه، ستاد آخرین منجی را بر آن داشت تا از برترین گزارش‌های رسانه‌ای با سه مووضع اصلی منجی گرایی و مقاومت اسلامی در غزه، نكوهش سكوت دولت‌های عرب در برابر فاجعه غزه، و تحریف رسانه‌های غربی در خصوص جنایت هولناك رژیم صهیونیستی در غزه تقدیر نماید.
بنابراین گزارش به هر یك از خبرنگاران برتر در سه محور اصلی اعلام شده توسط ستاد آخرین منجی مبلغ ۱۰۰۰ یورو اهدا می‌گردد.
علاقه‌مندان به شركت در این فراخوان می‌توانند آثار خو د را به نشانی ایران، تهران، خیابان حضرت ولی عصر (عج)، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی آخرین منجی ارسال كنند.
 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:aftab.ir