راسل هرگز حاضر به كم كردن وزن خود نشد و به همين خاطر صحنه‌های رمانتيك و عاشقانه ميان او و سينا، بيش از آن كه تاثيرگذار باشند، به صحنه‌هايی خنده‌دار و مضحك...
 
به نقل از سایت سینمایی هافینتگتون پست، در حالی كه چندی پیش در پی به تاخیر افتادن ساخت فیلم سینمایی «رابین‌ هود»، شایعاتی مبنی بر تغییر كارگردان این پروژه و بازنویسی فیلمنامه آن بر سر زبان‌ها افتاد، هم‌اكنون خبرهای حاكی از آن است كه تهیه‌كننده این فیلم، «سینا میلر»، بازیگر نقش «پرنسس ماریا» را از این پروژه كنار گذاشته و بدنبال بازیگری پیرتر و چاق‌تر برای این نقش می‌گردد.
به گفته یكی از عوامل این فیلم، راسل هرگز حاضر به كم كردن وزن خود نشد و به همین خاطر صحنه‌های رمانتیك و عاشقانه میان او و سینا، بیش از آن كه تاثیرگذار باشند، به صحنه‌هایی خنده‌دار و مضحك تبدیل می‌شدند، او خیلی پیر و چاق به نظر می‌رسد در حالیكه «سینا» بسیار جوان و متناسب است.
به گزارش هافینگتون پست، شایعاتی در هالیوود وجود دارد كه خبر از جستجوی تهیه‌كنندگان این پروژه برای بازیگری می‌دهد كه اواخر دهه سوم و یا اوایل دهه چهارم زندگی خود را پشت سر می‌گذارد.
بنا براین گزارش، «كرو» كه در این فیلم در دو نقش «رابین‌ هود» و «داروغه ناتینگهام» ظاهر خواهد شد، در صورت نیاز، حداقل باید 35 پوند از وزن خود را كم كند.
همچنین گفته می‌شود كه بنا به اصرار این بازیگر برنده اسكار، فیلمنامه «رابین‌هود» بازنویسی شده و تغییراتی در آن به‌وجود آمده آنچنان‌كه حداقل در 40 صفحه از این فیلمنامه تغییر اساسی بوجود آمده، بدلیل تمامی این تغییرات شروع فیلمبرداری این فیلم از ماه فوریه سال میلادی جاری نیز به ماه آوریل همین سال تغییر یافته است.
هافینگتون همچنین در ادامه این خبر افزود: علی‌رغم انكار مكرر تهیه‌كنندگان و استودیوی این فیلم، شنیده می‌شود كه «كرو» در تلاش است تا «رایدلی اسكات» از این پروژه كنار گذاشته شود و در همین راستا طی تعطیلات سال نو، از چندین كارگردان مهم و نامی دعوت شده است.
 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com