طبق شنيده‌ها فيلم «شبانه روز» ساخته مشترك كيوان عليمحمدی و اميد بنكدار در بخش مسابقه جشنواره بيست‌و‌هفتم فيلم فجر پذيرفته شده و...
 
سید‌جمال ساداتیان تهیه‌كننده «شبانه‌روز» گفت: صداگذاری و ساخت موسیقی فیلم بزودی به پایان می‌رسد و آماده نمایش می‌شود.
این تهیه‌كننده در ادامه درباره حضور فیلم «به رنگ ارغوان» در جشنواره امسال گفت: ما همچنان امیدوار هستیم كه فیلم در جشنواره به نمایش در بیاید و همچنان تلاش‌مان را در این راستا انجام می‌دهیم.
بنا بر این گزارش، طبق شنیده‌ها فیلم «شبانه روز» ساخته مشترك كیوان علیمحمدی و امید بنكدار در بخش مسابقه جشنواره بیست‌و‌هفتم فیلم فجر پذیرفته شده و به نمایش در می‌آید.
به گزارش فارس، سازندگان این فیلم تصمیم دارند تا فیلم‌شان را در ایام نوروز 88 به نمایش عمومی بگذارند.سال گذشته نیز بشرا فیلم «دایره زنگی» نخستین ساخته پریسا بخت آور را در نوروز به اكران در آورد.
در «شبانه‌روز» كه هدایت فیلم پخش آن را به عهده گرفته، نیكی كریمی، پارسا پیروزفر، مهتاب كرامتی، حمیدرضا پگاه، محمدرضا فروتن، مهناز افشار، حامد بهداد، نگار جواهریان، فریبا جدیكار، ستاره اسكندری، شاهرخ فروتنیان، فرزان اطهری، بهنوش بختیاری، رویا جاویدنیا، فلامك جنیدی، آزاده صمدی، سعید فروتن، بهروز قادری، ساعد هدایتی، خاطره اسدی، لادن طباطبایی و مریم بوبانی ایفای نقش می‌كنند.
 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com