با توجه به این كه «محاكمه در خیابان» در سطح شهر تهران اتفاق می‌افتد، لوكیشن‌های این فیلم در خیابان‌های كامرانیه، میدان...
  
«پولاد كیمیایی» و «ارژنگ امیرفضلی» از فردا در فیلم «محاكمه در خیابان» بیست و پنجمین فیلم بلند «مسعود كیمیایی» جلوی دوربین می‌رود.
 
پولاد كیمیایی و ارژنگ امیرفضلی از دوشنبه 23 دی‌ماه  جلوی دوربین «محاكمه در خیابان»، در لوكیشنی واقع در خیابان دیباجی جنوبی می‌روند.
بنابراین گزارش، در حالی كه 6 روز از شروع فیلمبرداری «محاكمه در خیابان» می‌گذرد تاكنون نیكی كریمی، حمید افشار، محمد مؤید و آریا تنها در بیش از 15 سكانس از آخرین فیلم «مسعود كیمیایی» مقابل دوربین تورج منصوری قرار گرفتند. 
با توجه به این كه «محاكمه در خیابان» در سطح شهر تهران اتفاق می‌افتد، لوكیشن‌های این فیلم در خیابان‌های كامرانیه، میدان فردوسی، اتوبان قم، اتوبان همت و فرودگاه امام خمینی(ره) قرار داشته است.
در روزهای آتی بازیگرانی چون حامد بهداد، نگار فروزنده، شقایق فراهانی و شبنم درویش بازی در فیلم را آغاز خواهند كرد.
برخی از دیگر عوامل سازنده «محاكمه در خیابان» عبارتند از:
مدیر و مجری طرح: حمیدرضا افشار، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، مدیر صدابرداری: اسحاق خانزادی، طراح لباس و صحنه: رضا مهدی‌زاده، طراح چهره‌پردازی: محمد قومی، مدیر تداركات: حمید پرهیز، مدیر تولید: محمدصادق آذین، عكس: بابك بروزیه، مدیر روابط عمومی: آیدا مصباحی.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com