مهسا كه گزارشگر تلويزيون است كه در راه بازگشت به خانه به همراه دوست خود دچار حادثه می‌شوند. اين حادثه موجب درگيری و به هم تنيدگی چند زندگی می‌شود و...


به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان تهران،‌ «تقاطع» نهمین فیلم بلند سینمایی ابوالحسن داودی است كه در سال 1384 و در ژانر حادثه‌ای- اجتماعی تولید شده است.
بنابراین گزارش، در این نشست كه با حضور علاقه‌مندان به سینما و منتقدان جوان شهرستان كرج برپا می‌شود، سعید جانبخش(مدرس دانشگاه) با محوریت ظرافت‌ها و تكنیك‌های تصویربرداری فیلم، به نقد و بررسی آن می‌پردازد.
تقاطع داستان انسان‌هایی را روایت می‌كند كه یك حادثه مشترك همه آن‌ها را به هم متصل می‌كند. مهسا كه گزارشگر تلویزیون است كه در راه بازگشت به خانه به همراه دوست خود دچار حادثه می‌شوند. این حادثه موجب درگیری و به هم تنیدگی چند زندگی می‌شود و... .
فاطمه معتمدآریا، بهرام رادان، بیژن امكانیان، باران كوثری، سروش صحت، محسن قاضی مرادی، آفرین عبیسی و بهاره رهنما از بازیگران این فیلم هستند و از دیگر عوامل فیلم می‌توان به بهرام دهقان(تدوین)، محمدرضا علیقلی(موسیقی)، فرید مصطفوی(فیلم‌نامه نویس)، بهرام بدخشانی(مدیر فیلم‌برداری) و ناصر شفق و سعید حاجی‌میری(تهیه‌كننده) اشاره كرد.
نمایش و نقد «تقاطع» روز دوشنبه (23 دی‌ماه) و از ساعت 14 در سالن اجتماعات حوزه هنری مركز كرج برگزار می‌شود و علاقه مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به حوزه هنری كرج واقع در میدان نبوت،‌كوچه میلاد4 مراجعه كنند یا برای كسب اطلاعات بیشتر با شماره 4473011-0261 تماس بگیرند.

 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com