اين فيلم تلاش تعدادی از متخصصان و تحصيلكرده‌های كشورمان را در تهيه غذا برای جمعی نزديك به 20هزار عزادار در روزهای تاسوعا و عاشورا...
 
به نقل از روابط عمومی آرشیو بزرگ عكس و فیلم انقلاب اسلامی، فیلم «دلباختگان پنهان» پس از حضور در جشنواره‌های "برلین"، "شیكاگو" و كسب جایزه ویژه هیات داوران از جشنواره "میامی"، در بین بیش از هزار فیلم ارسالی از كشورهای مختلف، جزء 20 فیلم برتر بخش مستند "جشنواره بین‌المللی فیلم كانادا 2009" قرار گرفته است.
این جشنواره كه هر ساله در كشور كانادا برگزار می‌شود، در 25 بخش مختلف از جمله بهترین فیلم داستانی، مستند، خانوادگی، بازیگری، كارگردانی و... به بررسی آثار می‌پردازد و در هر بخش 20 منتخب را اعلام می‌كند.
«دلباختگان پنهان»، كه در فهرست 5 فیلم اول بخش مستند جشنواره مذكور قرار گرفته است، پیش از این در كشورهای كانادا و آمریكا و همچنین اكران خصوصی سالن كوچك حوزه هنری و جشنواره فیلم‌های عاشورایی مركز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش گذاشته شده است. این فیلم تلاش تعدادی از متخصصان و تحصیلكرده‌های كشورمان را در تهیه غذا برای جمعی نزدیك به 20هزار عزادار در روزهای تاسوعا و عاشورا به تصویر كشیده است.
«ویلیام یانگ»، دبیر جشنواره، طی نامه‌ای از اكبر ناظمی برای حضور در مراسم پایانی این فستیوال كه در روزهای 7 و 8 ماه فوریه میلادی در شهر ونكوور كانادا برگزار می‌شود، دعوت بعمل آورده است.
 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com