محمد پرویزی ـ‌ مدیر كل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی با بیان این مطلب گفت: از آنجا كه چاپ مصاحبه با فردی كه در داخل كشور و نظام به عنوان عنصری نامطلوب شناخته می‌شود كاری...

روزنامه همشهری به دلیل چاپ مصاحبه‌ای با داریوش اقبال، از سوی اداره كل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی تذكر کتبی دریافت كرد.

محمد پرویزی ـ‌ مدیر كل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی با بیان این مطلب گفت: از آنجا كه چاپ مصاحبه با فردی كه در داخل كشور و نظام به عنوان عنصری نامطلوب شناخته می‌شود كاری صحیح و منطقی نیست این اقدام روزنامه همشهری با تذكر كتبی اداره كل مطبوعات داخلی مواجه شد.

پرویزی با اشاره به اینكه در تذكر به روزنامه همشهری آمده است كه نسبت به رعایت قوانین مطبوعات توجه بیشتری داشته باشد افزود: مطابق قوانین مطبوعات نقض مطالب از مطبوعات، احزاب و گروه‌های منحرف و مخالف اسلام در داخل و خارج به نحوی كه تبلیغ از آنان باشد ممنوع است كه این اقدام روزنامه همشهری نیز مخالف این قانون بوده است.

مدیر كل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی اضافه كرد: موضوع انتشار این مصاحبه در روزنامه همشهری در جلسه بعدی هیات نظارت بر مطبوعات مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا درباره آنكه تذكر كتبی به روزنامه كافی بوده است یا خیر تصمیم‌گیری شود.

گفتنی است مصاحبه همشهری با داریوش اقبالی، در مورد راه های  کمک به ترک اعتیاد جوانان انجام شده است. این خواننده لس آنجلسی پیش از این خود معتاد به مواد مخدر بوده اما 7 سال پیش، پس از ترک اعتیاد، «كانون آینه» را برای کمک به ترک معتادان بنیان گذاشته است.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: fararu.com