او ادامه داد: این كنسرت در دو بخش «رندان مست» و «مرغ خوشخوان» برگزار شد و قرار است تا پایان سال بخش اول این اجرا با عنوان...
 
فرارو- آلبوم «رندان مست›› با صدای استاد محمد رضا شجریان تا پایان سال منتشر می شود، مجید درخشانی آهنگساز و نوازنده تار گروه شهناز با اعلام این خبر افزود: آلبوم «رندان مست» شامل قطعات بخش اول كنسرت مهرماه گروه شهناز در تهران است كه استاد شجریان در آن سازهای جدید خود را با اجرای قطعات این كنسرت معرفی كرد.
او ادامه داد: این كنسرت در دو بخش «رندان مست» و «مرغ خوشخوان» برگزار شد و قرار است تا پایان سال بخش اول این اجرا با عنوان «رندان مست» منتشر شود. همچنین بخش دوم نیز در حال آماده شدن برای انتشار است كه آن نیز در آینده در بازار موسیقی منتشر خواهد شد.
این نوازنده تار بیان داشت: «رندان مست» شامل قطعاتی چون زنگ شتر برگرفته از ردیف میرزا عبدا...، ساز و آواز، تصنیف چشم یاری از ساخته‌های شجریان با تنظیم بنده بر روی غزلی از حافظ، ساز و آواز، تصنیف باد صبا ساخته حسام‌السلطنه مراد با تنظیم من و با شعری از ملك الشعرای بهار، آواز شوشتری، چهارمضراب بیداد و تصنیف رندان مست از ساخته‌هایم به روی غزلی از مولانا در دستگاه همایون است.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: fararu.com