عبدالحسینی گفت: اگر همه متقاضیان خرید آثار به تعهد خود پایبند باشند و طی هفته‌های آتی برای بردن آثار و تسویه حساب مراجعه كنند، آمار قطعی فروش...
  
   آمار فروش قطعی آرت‌اكسپوی تهران با خرید چند شركت خصوصی به مبلغ 100 میلیون تومان، به 357 میلیون تومان رسید.
 
امیر عبدالحسینی دبیر آرت‌اكسپوی تهران گفت: هفته پیش از سوی چند شركت خصوصی برای خرید از نمایشگاه مراجعه كردند و حدود 32 اثر را برای خرید انتخاب كردند كه با توجه به فروش نقدی در آرت‌اكسپو و تعطیلات تاسوعا و عاشورا، امروز برای عقد قرارداد معتبر مراجعه خواهند كرد.
دبیر آرت‌اكسپو از احتمال افزایش یافتن آمار فروش آرت‌اكسپو، طی هفته‌های آتی خبر داد و گفت: به دلیل فروش نقدی در این دوره، بسیاری از متقاضیان با مشكل گذر از مراحل اداری و قانونی برای خرید آثار مواجه شدند كه با طی شدن این مراحل قانونی، در هفته‌های آتی باز هم فروش آثار خواهیم داشت.
عبدالحسینی گفت: اگر همه متقاضیان خرید آثار به تعهد خود پایبند باشند و طی هفته‌های آتی برای بردن آثار و تسویه حساب مراجعه كنند، آمار قطعی فروش آرت‌اكسپو به بیش از 700 میلیون تومان خواهد رسید.
وی تأكید كرد: اگر چه به دلیل فروش نقدی در این دوره، آمار فروش به نسبت دوره قبلی آرت‌اكسپو كاهش یافت، اما از سوی دیگر آمار فروش اعلام شده، قطعی است و نگرانی بازگرداندن آثار و یا پیگیری‌های مكرر برای تسویه حساب با خریداران را نداریم.
آرت‌اكسپوی تهران، از یكم تا 15 دی‌ماه در تالار وحدت برگزار شد.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com