«پیترلوم» در فیلم مستند «نامه‌هایی به رئیس جمهور» تصاویری دیدنی از استقبال اقشار مختلف مردم از دكتر احمدی‌نژاد، واكنش‌های مردمی به...
  
فیلم مستند پیترلوم مستندساز چك كه درباره «محمود احمدی‌نژاد» و نوع ارتباط مردم با رئیس جمهور ایران است، در جشنواره برلین حضور خواهد داشت. 
 پیترلوم ضمن اعلام این كه مدیر جشنواره برلین فیلم «نامه‌هایی به رئیس‌جمهور» را كه به موضوع سفرهای استانی محمود احمدی‌نژاد می‌پردازد، دیده است، گفت: او تصمیم گرفته است این فیلم را در پنجاه و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین كه 17 الی 27 بهمن برگزار می شود به نمایش بگذارد.
«پیترلوم» در فیلم مستند «نامه‌هایی به رئیس جمهور» تصاویری دیدنی از استقبال اقشار مختلف مردم از دكتر احمدی‌نژاد، واكنش‌های مردمی به حضور بی تكلف رئیس جمهور در میان آن ها و ابراز احساسات نسبت به منتخب شان و همچنین اظهارات شهروندان مختلف ایرانی كه به رئیس جمهور خود نامه می‌نویسد، ثبت كرده است.
یادآور می شود پیترلوم كه مستندساز مجاری الاصل مقیم یونان است و تحصیلات عالی خود را در رشته فلسفه و فیلمسازی در انگلستان و كانادا گذرانده، در یكسال گذشته با هماهنگی مشاور هنری رئیس جمهور امكان یافت در چند سفر استانی دكتر احمدی نژاد حضور یابد و فیلم «نامه‌هایی به رئیس جمهور» را تولید نماید.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com