اویسی تصریح كرد: من زمان ساخت سری اول سریال تنها 13 سال داشتم و برای آشنایی بیشتر با كار، با آقای نجفی صحبت بسیاری داشتم. همه در این سریال...
  
بازیگر نقش كارآگاه كرد بچه گفت: در زمان ساخت سریالT به دلیل حرفه‌ای بودن آقای نجفی از ایشان می‌ترسیدیم و هول می‌شدیم.
 
نشست نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی «كارآگاه علوی 2» با حضور حمیدرضا یراقچیان تهیه كننده، احمد نجفی بازیگر و مجری طرح سریال، داریوش حافظ الكتب (شیرازی) مدیر جلوه‌های ویژه سریال، محمد عباس‌نژاد و ولی اویسی دستیار اول كارگردان و بازیگر نقش كارآگاه كردبچه در خبرگزاری فارس برگزار شد.
ولی اویسی در این نشست در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: من نقش كارآگاه كرد بچه را در این سریال بازی كرده‌ام البته ابتدا قرار بود تنها دستیار آقای هدایت باشم.
وی با بیان این كه من از ابتدا وارد كار شدم و دغدغه‌های آن را می‌دانم، اظهار داشت: یكسری از مدیران در كار با ما كنار نیامدند، اما بسیاری از مردم به خوبی ما را پذیرفتند و به ما لطف داشتند.
اویسی تصریح كرد: من زمان ساخت سری اول سریال تنها 13 سال داشتم و برای آشنایی بیشتر با كار، با آقای نجفی صحبت بسیاری داشتم. همه در این سریال تكلیف نقش‌هایشان مشخص بود و می‌دانستند كه مثلا قرار است نقش جدی بازی كنند اما من هنوز نمی‌دانستم كارآگاه كرد بچه چه شخصیتی دارد.
وی ادامه داد: به همین دلیل بین یك شخصیت جدی و طنز قرار گرفتم و ریتم كلام نیز كمی تندتر شد تا هم شیرین باشد و هم متفكر. همراهی بزرگ‌ترها نیز باعث شد تا من از آنها بیشتر درس بگیرم. خیلی از اتفاقات خوب در سریال به خاطر حضور آقای نجفی افتاد و آقای هدایت نیز ما را توجیه می‌كرد.
اویسی گفت: در برخی از لحظات از نگاه براق آقای نجفی می‌ترسیدیم و كلا همه بازیگران یك احساس ترسی از ایشان داشتند و به نوعی برای ما حكم گادفادر یا پدرخوانده داشتند. گاهی اوقات نیز ما به دلیل تجربه ایشان هول می‌شدیم.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com