علاقمندان به حضور در این کارگاه باید از دانشجویان رشته نقاشی، گرافیک یا هنرجوی نقاشی هنرستان باشند. هنرمندانی که دارای دو سال سابقه...

در نخستین جشنواره هنرهای تجسمی فجر 1000 هنرمند نقاش جوان در بزرگترین کارگاه عملی نقاشی تاریخ هنر معاصر ایران اثری با موضوع سی‌امین سال انقلاب خلق می‌کنند.
 
این کارگاه در قالب 30 گروه 33 نفری با حضور 1000 نفر از هنرمندان جوان به سرپرستی 30 تن از استادان نقاشی یکی از بزرگترین پرده‌های نقاشی تاریخ هنر جهان را نقش می‌زنند. در این کارگاه عملی یک نقاشی با موضوع سی‌امین سال پیروزی انقلاب به طول 3000 متر توسط 1000 هنرمند خلق می‌شود.
دبیری این کارگاه بر عهده غلامعلی طاهری است و طول مسیر برگزاری کارگاه از مقابل موزه هنرهای معاصر به سمت خیابان فاطمی، حجاب، بلوار کشاورز، محوطه پارک لاله و خیابان کارگر شمالی خواهد بود.
علاقمندان به حضور در این کارگاه باید از دانشجویان رشته نقاشی، گرافیک یا هنرجوی نقاشی هنرستان باشند. هنرمندانی که دارای دو سال سابقه شرکت در کلاس‌های آزاد نقاشی را نیز داشته باشند می‌توانند در کارگاه حضور یابند. به سه گروه برتر در این کارگاه هدایایی اهدا خواهد شد و به هر نفر از برگزیدگان دو سکه بهار آزادی تعلق می‌گیرد.
زمان برگزاری این کارگاه در یکی از روز‌های نخستین جشنواره هنرهای تجسمی فجر خواهد بود و متقاضیان تا 16 بهمن می‌توانند برای ثبت نام در دبیرخانه جشنواره واقع در موزه هنرهای معاصر اقدام کنند.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir