ضرغامی‌ در جمع شخصیت‌های رسانه ای داخل و خارج از کشور در این همایش افزود: رژیم صهیونیستی در این جنگ تمام توان و تجربیات خود را...

 سخنرانی ریاست سازمان صدا و سیما در همایش غزه و رسانه
رئیس رسانه ملی در همایش بین المللی «غزه و رسانه» تأکید کرد: شکست سنگین رژیم صهیونیستی آشکار شده است و کودکان غزه پیروز این جنگ نابرابرند.
ضرغامی‌ در جمع شخصیت‌های رسانه ای داخل و خارج از کشور در این همایش افزود: رژیم صهیونیستی در این جنگ تمام توان و تجربیات خود را برای جبران شکست مفتضحانه در جنگ 33 روزه به کار گرفت و تصور می‌کرد با آمادگی کامل به همه اهداف خود دست خواهد یافت اما ایمان و مقاومت مردم غزه هر روز بیشتر از روز گذشته رژیم صهیونیستی را زمین گیر کرده است.
رئیس سازمان صدا و سیما افزود: مبارزه مردم قهرمان غزه با رژیم صهیونیستی، مکتبی است که طرف پیروز آن از ابتدا روشن است.
ضرغامی ‌خاطر نشان کرد اعلام آتش بس یکطرفه نشانه شکست رژیم جنایت پیشه صهیونیستی است و این نبرد هر چه بیشتر ادامه یابد شکست سنگین تری در انتظار صهیونیست هاست.
رئیس رسانه ملی با قدردانی از تلاش همه جانبه رسانه های کشور در اطلاع رسانی رویدادهای غزه گفت: جامعه رسانه در کشور با اطلاع رسانی بموقع و ارائه تحلیل های روشن گرانه نقش قابل توجهی در انعکاس و حمایت گسترده مردم ایران و دیگر آزادگان جهان از ملت فلسطین داشت و فصل درخشانی از خود برجای گذاشت.
وی افزود: رسانه های جمهوری اسلامی ‌ایران نشان دادند که زنده اند و در راه آرمان های امام و انقلاب همچون روزهای نخست پیروزی محکم و استوار ایستاده اند و در همه صحنه های مبارزه حق و باطل برای دفاع از جبهه حق چون ید واحده عمل می‌کنند.
ضرغامی‌خاطر نشان کرد با مسیر الهی که ملت مظلوم فلسطین انتخاب کرده است، نام فلسطین در تمام دنیا سرافراز و پرچم آن در هر گوشه ای افراشته است.
 
منبع: اداره کل روابط عمومی سازمان  صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران