من تا پیش از این اصلا داستانی مشابه این ندیده بودم. واقعا هیجان‌انگیز بود در مكان‌هایی بازی كنی كه اشتافنبرگ...
  
  «تام كروز» با اشاره به فیلم جدیدش 
«تام كروز»، ستاره‌ی سینمای هالیوود كشتن «آدولف هیتلر» را یكی از آرزوهای همیشگی خود دانست.
«تام كروز» كه در فیلم جدیدش «والكری» ترور نافرجامی علیه «آدولف هیتلر» داشت، اعلام كرد، همیشه می‌خواسته رهبر نازی‌ها را بكشد.
در این فیلم تریلر مربوط به دوران جنگ جهانی دوم كه داستان واقعی ترور نافرجام «هیتلر» توسط سربازان آلمانی را به‌تصویر كشیده است، «تام كروز» نقش سرهنگ «كلوس فان اشتافنبرگ» را بازی می‌كند كه كیف بمب‌گذاری شده‌ای را در زیر میز «هیتلر» در مقر نظامی او جاسازی می‌كند، اما این میز چوبی جان رهبر نازی‌ها را نجات می‌دهد و «اشتافنبرگ» و هم‌دستانش به مرگ محكوم می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری رویترز، «تام كروز» در مراسم اكران فیلم جدیدش در سئول كره‌جنوبی گفت: «همیشه دوست داشتم هیتلر را بكشم، از او بدم می‌آمد. من به‌عنوان كودكی كه كتا‌ب‌های تاریخ می‌خواند و مستنداتی را دیده بود، این پرسش را در ذهن داشتم كه چرا هرگز كسی سعی نكرد جلوی هیتلر را بگیرد.»
وی افزود: «وقتی فیلم‌نامه «والكری» را خواندم، چالش‌های آن زمان و محیطی كه مردم در آن قرار داشتند را شناختم. من تا پیش از این اصلا داستانی مشابه این ندیده بودم. واقعا هیجان‌انگیز بود در مكان‌هایی بازی كنی كه اشتافنبرگ قبل در آنجا بوده است. این فیلم برای من یك تجربه عالی بود و امیدوارم تماشاگران با آن ارتباط برقرار كنند.»
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir