وی همچنین از تصمیم این سازمان برای ضبط سرودی فاخر و ارزنده به مناسبت سال نوآوری و شكوفایی و فرارسیدن سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با...
   
 رئیس سازمان صدا و سیمای مركز اصفهان از تصمیم این سازمان برای ضبط سرودی فاخر و ارزنده به مناسبت سال نوآوری و شكوفایی و فرا رسیدن سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با صدای علیرضا افتخاری در اصفهان خبر داد.
 
علی‌اكبر كلباسی  اظهار داشت: سازمان صدا و سیمای مركز اصفهان به مناسبت سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، 10 هزار دقیقه ویژه برنامه شامل 4 هزار دقیقه برنامه رادیویی و 5 هزار دقیقه برنامه تلویزیونی از سیمای مركز اصفهان و همچنین هزار دقیقه برنامه نیز در بخش اخبار صدا سیمای مركز اصفهان تدارك دیده است.
وی افزود: همزمان با فرارسیدن دهه فجر و سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از دهم تا 26 بهمن ماه، 20 قسمت 30 دقیقه‌ای از تاریخچه انقلاب در اصفهان و گفتگو با پیشكسوتان انقلاب اسلامی در استان با عنوان «خاطرات فیروزه‌ای» از ساعت 10:45 دقیقه از سیمای مركز اصفهان پخش خواهد شد.
وی تصریح كرد: به منظور غنابخشی به محتوای این برنامه، صدا و سیمای مركز اصفهان بسیاری از فیلم‌های ناب و ارزشمند افرادی كه در زمان پیروزی انقلاب به تصویربرداری پرداخته و تصاویر آن زمان را داشته‌اند، خریداری كرده و در قسمت‌های مختلفی از برنامه تلویزیونی «خاطرات فیروزه‌ای» پخش خواهد كرد.
رئیس سازمان صدا و سیمای مركز اصفهان اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن دهه فجر و سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، 13 قسمت 30 دقیقه‌ای از مستند بررسی پیشرفت‌های حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سایر حوزه‌های مدیریتی استان اصفهان از پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون، با عنوان «افق‌های روشنایی» از ساعت حدود 20 شب به روی آنتن شبكه اصفهان خواهد رفت.
كلباسی افزود: همچنین در این ایام به منظور اهمیت توسعه ارتباطات و علوم رایانه و اینترنت، برنامه‌ای 30 دقیقه‌ای با موضوع بررسی پیشرفت‌های IT در استان اصفهان، از امشب تا ?? بهمن ماه جاری از ساعت 10:45 دقیقه از سیمای مركز اصفهان پخش خواهد شد.
وی همچنین از تصمیم این سازمان برای ضبط سرودی فاخر و ارزنده به مناسبت سال نوآوری و شكوفایی و فرارسیدن سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با صدای علیرضا افتخاری در اصفهان خبر داد و گفت: این سرود دوشنبه هفته جاری ضبط می‌شود و شنبه هفته آینده نیز از سیمای مركز اصفهان پخش خواهد شد.
وی تصریح كرد: برنامه زنده تلویزیونی «سیمای نصف جهان» نیز كه هر شب به روی آنتن شبكه پنج می‌رود، در طول دهه فجر و ایام سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به طور كامل به این موضوع خواهد پرداخت.
وی اظهار داشت: برنامه «زاویه»، «برنامه‌های صبحگاهی» و همچنین برنامه «تازه به تازه» صدای مركز اصفهان از جمله برنامه‌هایی است كه همزمان با فرارسیدن دهه فجر و سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به این موضوع خواهند پرداخت.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir