«فوكوا» كه با جدیدترین فیلم اش «محبوب ترین بروكلین» در جشنواره فیلم «ساندنس» حضور دارد از تمایل اش برای حضور «شون پن» در فیلم جدیدش...
     
   «آنتونی فوكوا» كارگردان آثاری چون «تیرانداز» و «روز كارآموزی» مذاكرات خود را با «شون پن» برای حضور در فیلم جدیدش آغاز كرده است. «فوكوا» كه با جدیدترین فیلم اش «محبوب ترین بروكلین» در جشنواره فیلم «ساندنس» حضور دارد از تمایل اش برای حضور «شون پن» در فیلم جدیدش خبر داده است. بنا به اعلام كامینگ سون، فیلم «محبوب ترین بروكلین» با حضور بازیگرانی چون «ریچارد گر»، «اتان هاوك» و «دان چیدل» با مضمونی پلیسی، نخستین نمایش جهانی اش را در ساندنس تجربه می كند. فیلم بعدی فوكوا براساس یك داستان زندگینامه ای به ماجراها و فعالیت های جنایی فردی به نام «گریگوری اسكار پا سرجیو» می‌پردازد. اسكارپا، رئیس یك باند جنایی بوده كه ترتیب عملیات بزه كارانه را در كلمبیا می‌داده است، او به عنوان یكی از خبرچین های «اف بی آی» نیز فعال بوده است.
فوكوا هزینه احتمالی پروژه جدیدش را حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون دلار برآورد كرده است. «شون پن» ۴۹ ساله كه در بیش از ۴۰ فیلم بازی كرده، یكبار برنده اسكار و ۳ بار نیز نامزد اسكار شده است، او برای «رودخانه مرموز»، برنده اسكار و برای «من سام هستم»، «خوشگل و رذل» و «راه رفتن مرد مرده» نامزد این جایزه شده است. فیلم «میلك» او هم اكنون در نوبت نمایش جهانی است.  
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:  aftab.ir