شفیعی یادآور شد: دانشجویان روزهای ششم و هفتم بهمن ماه می‌توانند برای تهیه بلیت‌ها‌ی جشنواره به سینما...
 
 دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم فجر اعلام کرد که به دلیل استقبال گسترده فیلم‌ها‌ی ایرانی از جشنواره بیست و هفتم، پیش فروش بلیت‌ها‌ی این رویداد، طبق روال اعلام شده با دو روز تاخیر آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی‌جشنواره، جدول زمان بندی پیش فروش بلیت‌ها‌ی جشنواره فیلم فجر بر اساس همان جدول اعلام شده و با دو روز تاخیر به این شرح است: روز یک شنبه ششم بهمن ماه از ساعت ۸ تا ۱۴ به هنرمندان اختصاص یافته و اهالی رسانه‌ها‌ی جمعی می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۰ برای تهیه بلیت‌ها‌ی مورد نظر خود اقدام کنند.
روزهای دوشنبه هفتم و سه شنبه هشتم بهمن ماه زمان پیش فروش بلیت‌ها‌ی جشنواره برای "دانشجویان" است ( از ساعت ۸ تا ۲۰).
دانشجویان می‌توانند با ارایه کارت دانشجویی معتبر با بیست درصد تخفیف، بلیت‌ها‌ی جشنواره را تهیه کنند.
روز چهارشنبه نهم بهمن ماه نیز "نمایندگان وزارتخانه‌ها‌، سازمان‌ها‌ و نهادها" می‌توانند با ارایه معرفی نامه معتبر برای تهیه بلیت به سینما فلسطین مراجعه کنند. (از ساعت ۸ تا ۲۰)
از سوی دیگر مسئول پیش فروش بلیت‌ها‌ی جشنواره فیلم فجر گفت: دانشجویان تنها با ارائه کارت دانشجویی دارای تاریخ اعتبار می‌توانند بلیت‌ها‌ی جشنواره را خریداری کنند.
به گزارش روابط عمومی‌ جشنواره فیلم فجر، "محمد شفیعی سروستانی" تصریح کرد: همچنین نمایندگان نهادها و سازمان‌ها‌ در هنگام ارایه معرفی نامه، باید تعداد سری بلیت‌ها‌ی مورد نظر خود را مشخص کنند.
وی ادامه داد: پیش فروش بلیت‌ها‌ی جشنواره از روز چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود و نمایندگان نمادها و سازمان‌ها‌ می‌توانند از این روز به بعد، معرفی نامه و تعداد بلیت‌ها‌ی مورد نظر خود را به محل پیش فروش اعلام کنند.
شفیعی یادآور شد: دانشجویان روزهای ششم و هفتم بهمن ماه می‌توانند برای تهیه بلیت‌ها‌ی جشنواره به سینما فلسطین محل پیش فروش، مراجعه نمایند و برای دانشجویان ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است .
پیش فروش بلیت‌ها‌ی جشنواره از روز چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود و هنرمندان می‌توانند در این روز از ساعت ۱۴ تا ۱۹ برای تهیه بلیت‌ها‌ی مورد نظر خود مراجعه کنند و روز شنبه پنجم بهمن ماه نمایندگان رسانه‌ها‌ی جمعی می‌توانند برای تهیه بلیت به سینما فلسطین مراجعه کنند.
روز سه شنبه هشتم بهمن ماه نیز "نمایندگان وزارتخانه‌ها‌، سازمان‌ها‌ و نهادها" می‌توانند با ارایه معرفی نامه معتبر برای تهیه بلیت به سینما فلسطین مراجعه کنند.
بلیت‌ها‌ی جشنواره در روزهای اعلام شده از ساعت ۸ و سی دقیقه تا ۱۹ در سینما فلسطین پیش فروش می‌شود.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: cinemaema.com