به نقل از خبرگزاری فرانسه، برگزاركنندگان هشتاد و یكمین مراسم اسكار، ضمن اقامه دعوی علیه یك شركت در ایالت آریزونای آمریكا، مدعی شدند كه این شركت به طور غیرقانونی...
  
  
آكادمی علوم و هنرهای سینمایی علیه یك شركت آمریكایی اقامه دعوی كرد و مدعی شد كه این شركت به طور غیر قانونی اقدام به فروش بلیط‌های مراسم اسكار كرده است.
  به نقل از خبرگزاری فرانسه، برگزاركنندگان هشتاد و یكمین مراسم اسكار، ضمن اقامه دعوی علیه یك شركت در ایالت آریزونای آمریكا، مدعی شدند كه این شركت به طور غیرقانونی اقدام به فروش بلیط‌های اختتامیه این مراسم به ارزش 175 هزار دلار كرده است.
بنا به اعلام آكادمی اسكار، این شركت كه «Experience6» نام دارد، بلیط‌های غیرقانونی خود را به قیمت‌هایی بسیار گزاف و غیر قابل باور فروخته است.
همچنین فروش این بلیط‌ها در حالی صورت گرفته كه تنها مدعوین می‌توانند در صورت ارائه بلیط وارد این مراسم شوند و این بلیط به هیچ وجه قابل انتقال به غیر نیست.
سخنگوی آكادمی اسكار در توضیح این پرونده گفت: در چنین بازارهای سیاهی، كلاهبرداران عموم مردم را فریب می‌دهند و به آنها اینگونه القاء می‌كنند كه آنها در صورت خرید این بلیط‌ها و در دست‌ داشتن آنها می‌توانند به راحتی به این مراسم راه یابند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، شركت «Experience6» هنوز درباره اینكه چگونه به این بلیط‌ها دست یافته، توضیحی نداده است.
بنا براین گزارش، در حالیكه در كنار میهمانان ویژه مراسم اسكار، 300 نفر از مردم عادی نیز شانس شركت در این مراسم را دارند، تنها كسانی می‌توانند به این مراسم راه یابند كه دعوتنامه‌ای كه به نام آنها صادر شده را در دست داشته باشند.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com