خبر دستور رئیس جمهور برای رسیدگی به فیلم "درباره الی" ساخته اصغر فرهادی روز سه شنبه از سوی شمقدری دراختیار رسانه ها قرار گرفت. دفتر رئیس جمهور...
  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به ادعای جواد شمقدری مشاور هنری رئیس جمهور مبنی بر دستور دکتر احمدی نژاد برای رسیدگی به وضعیت فیلم "درباره الی" در نامه ای خطاب به معاون سینمایی خود ضمن تأکید بر حصول اطمینان از صحت این انتساب به رئیس جمهور، افزود: در صورت صحت انتساب، سریعا در فرصت مدت محدود باقی مانده ضمن هماهنگی با هیات انتخاب، وفق دستور ایشان اقدام شود.
 محمدحسین صفارهرندی که به منظور شرکت در اجلاس وزرای اطلاع رسانی كشورهای عضو سازمان كنفرانس اسلامی در کشور مراکش به سر می‌برد، در نامه خود خاطرنشان کرده است: گویا خبرگزاری ها امروز مطلبی را به نقل از برخی افراد به جناب آقای رئیس جمهور نسبت داده اند و طی آن ادعا شده است که آقای دکتر احمدی نژاد در مورد یکی از فیلم های غیر حاضر در جشنواره دستور ویژه‌ای داشته اند.
وی در ادامه می افزاید: از آنجایی که اینجانب در ماموریت خارج از کشور به سر می‌برم، لازم است موضوع را پیگیری کنید و در صورتی که از صحت انتساب موضوع به ریاست محترم جمهوری اطمینان حاصل کردید، سریعا در فرصت مدت محدود باقی مانده ضمن هماهنگی با هیات انتخاب، وفق دستور ایشان اقدام شود.
خبر دستور رئیس جمهور برای رسیدگی به فیلم "درباره الی" ساخته اصغر فرهادی روز سه شنبه از سوی شمقدری دراختیار رسانه ها قرار گرفت. دفتر رئیس جمهور تا لحظه انتشار خبر، نسبت به صحت و سقم آن و یا نظر رئیس جمهور درباره انتشار این خبر در صورت صحت چنین موضوعی واکنش نشان نداده است.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منابع: asriran.com