وی در ادامه به بخش‌های دیگر مراسم افتتاحیه اشاره كرد و گفت: بخش‌های دیگری نیز كه مصادف با سی‌امین سال پیروزی انقلاب اسلامی است فراهم شده و بخش‌هایی نیز...
  
«محمدرضا فروتن» مجری افتتاحیه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد.
«مرتضی رزاق‌كریمی» مدیر اجرایی افتتاحیه جشنواره فیلم فجردرباره جزئیات مراسم افتتاحیه گفت: «محمدرضا فروتن» مسؤلیت اجرای این مراسم را برعهده دارد كه به هرحال حضور ایشان، افتتاحیه امسال را متفاوت از دیگر برنامه‌ها می‌كند.
وی ادامه داد: آقای فروتن پیش‌از این سابقه اجرا داشته است ولی ما علاقمند بودیم كه در مراسم افتتاحیه از چهره‌های مطرح سینما استفاده كنیم كه خوشبختانه ایشان این مسؤولیت را پذیرفتند.
وی در ادامه به بخش‌های دیگر مراسم افتتاحیه اشاره كرد و گفت: بخش‌های دیگری نیز كه مصادف با سی‌امین سال پیروزی انقلاب اسلامی است فراهم شده و بخش‌هایی نیز متناسب با حال و هوای ماه‌های محرم و صفر در مراسم برنامه‌ریزی شده ولی به هرجهت از آنجا كه جشنواره فیلم فجر، جشن تولد سینمای ملی ایران است مراسم ما تركیبی متناسب با حال و هوای این دو موضوع است.
مدیر اجرایی مراسم افتتاحیه گفت: در بخش اجرای موسیقی از هم‌‌كاری گروه سنج و دمام‌نوازان جنوب، و حضور «حسام‌الدین سراج» بهره‌ خواهیم برد.
وی افزود: در بخش برنامه‌های نمایشی قطعه نمایشی به كارگردانی «محمد حاتمی» خواهیم داشت، تلفیقی از اسطوره و حماسه است كه تلفیقی از حركات فرم و پرده‌خوانی است.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com