وی در پاسخ به این سئوال كه آیا در پی‌برانگیختن چالش در فیلم اخیر خود است، گفت: به هر حال من شخصا در هر فیلمی كه می‌سازم اساسا میل دارم...
  
 «تهمینه میلانی»، فیلم «سوپراستار» را فیلمی سالم و در پی كمك به آدم‌ها دانست و گفت: این فیلم هیچكس را نمی‌كوبد و شخصیت اصلی آن بسیار سمپاتیك است و در میانه‌های فیلم، تماشاگر او را دوست خواهد داشت.
 
«تهمینه میلانی» كارگردان فیلم «سوپراستار» گفت: این كه شخصیت اصلی این فیلم یك بازیگر می‌بود یا نه آنقدر مهم نیست و حتی قهرمان ما می‌توانست یك ورزشكار، سیاستمدار یا یك كارگردان باشد. مسئله فقط داشتن معروفیت و ستاره بودن شخصیت داستان است.
وی در ادامه گفت: در فیلم «سوپراستار»، مهم این بود كه قهرمان یك فوق‌ستاره باشد و مردم او را بشناسند و او از یك موقعیت ویژه برخوردار باشد.
میلانی گفت: محتوای اصلی فیلم راجع به خوشبختی و آدمی است كه زیر نور نئون موفقیت به خاطر عدم داشتن ظرفیت و توانایی لازم در هضم این موقعیت ویژه به خود و دیگران صدمه می‌زند، چرا كه معروفیت توان بسیار بالایی می‌خواهد. قهرمان فیلم من یك آدم محبوب نیست ولی معروف است.
این كارگردان سینما افزود: شخصیتی كه «شهاب حسینی» نقش آن را بازی می‌كرد، از قهرمان آگوستوس نوشته هرمان هسه الهام گرفته‌ام شخصیت نوجوان این فیلم را تحت تأثیر داستان «شازده كوچولو» نوشتم، البته هیچ شباهتی به «شازده كوچولو» ندارد و فقط از آن الهام گرفته شده است.
وی در پاسخ به این سئوال كه آیا در پی‌برانگیختن چالش در فیلم اخیر خود است، گفت: به هر حال من شخصا در هر فیلمی كه می‌سازم اساسا میل دارم كه چالشی به وجود بیاید چون رشد ما به همین چالش‌ها بستگی دارد.
وی افزود: بعضی‌ها به من می‌گویند ممكن است با این فیلم به سوپر استارها بر بخورد، ولی باید بگویم ما در كشورمان سوپر استار به آن معنی نداریم ولی اگر سوپراستار ما كسی باشد كه توان و ظرفیت لازم را داشته باشد، دیگر نباید به او بربخورد و اگر هم این ظرفیت را نداشته باشد بهتر است این فیلم را ببیند و شاید با دیدن این فیلم باعث شود در رفتارش تجدید نظر كند.
«تهمینه میلانی» در ادامه  گفت: در فیلم «سوپر استار» شخصیت و چهره قهرمان داستان كاراكتری منفی ندارد، ما فقط به او كمك می‌كنیم كه اطرافش را بهتر ببیند و بفهمد كه سر رشته زندگی‌اش را كجا گم كرده است. ما حتی او را محكوم هم نمی‌كنیم و به او شانس تغییر می‌دهیم و می‌گوییم این شانس برای تو وجود دارد.
وی «سوپراستار» را فیلمی سالم و در پی كمك به آدم‌ها دانست و گفت: این فیلم هیچكس را نمی‌كوبد و شخصیت اصلی آن بسیار سمپاتیك است و در میانه‌های فیلم تماشاگر او را دوست خواهد داشت.
میلانی گفت: نقد «سوپراستار»، قصد كوبیدن ندارد و در پی بیان این مطلب است كه شهرت و معروفیت لزوما خوشحالی و خوشبختی نمی‌آورد.
وی در انتها گفت: ما سعی می‌كنیم در این فیلم لایه‌های سطحی ذهن آدم‌ها را كنار بزنیم و نگاه‌های سطحی كه به محبوبیت، معروفیت و شهرت می‌شود را نقد كنیم.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com