برنامه نمایش‌های سینمای رسانه‌ها در روز دوشنبه 14 بهمن ماه از ساعت 10صبح و با نمایش فیلم‌ «زادوبوم» به كارگردانی...
 
   با نگاهی به برنامه روز چهارم سیمنای رسانه می‌توان این روز را روز فیلم‌های ایرانی دانست چرا كه نمایش سه فیلم ایرانی «زادوبوم»،«برف»و «می‌زاك» قطعا حال و هوای خاصی را در سالن ایجاد خواهد كرد.
  فردا دوشنبه 14بهمن در چهارمین روز از بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ، مجموعا 8 فیلم سینمایی در سالن‌های یك و دو سینمای رسانه‌ها به نمایش درخواهد آمد كه سهم سینمای ایران سه فیلم خواهد بود.
بر اساس این گزارش، برنامه نمایش‌های سینمای رسانه‌ها در روز دوشنبه 14 بهمن ماه از ساعت 10صبح و با نمایش فیلم‌ «زادوبوم» به كارگردانی ابوالحسن داوودی در بخش در جام جهان نما به صورت همزمان در سالن‌های شماره یك و دو آغاز خواهد شد.
در ادامه برنامه نمایش‌های سینمای رسانه‌ها رأس ساعت 13 در سالن شماره 1فیلم سینمایی «خوب، بد و عجیب» به كارگردانی جی- وون كیم محصول سال 2008 كره در بخش جشنواره جشنواره‌ها به نمایش درخواهد آمد و همزمان در سالن‌ دو فیلم سینمایی «عصیانگر» به كارگردانی نیك لاو محصول سال 2007 در بخش نمایش‌های ویژه: فیلم‌های روز، نمایش داده خواهد شد.
بر اساس این گزارش در ادامه و از ساعت 15:45 درسالن شماره یك فیلم سینمایی‌«برف» به كارگردانی آیدا بجیك محصول سال 2008 ایران، آلمان، بوسنی، و فرانسه از بخش جام جهان‌نما به نمایش درخواهد آمد و به صورت همزمان در سالن شماره دو فیلم‌ «سفر به جنگل» به كارگردانی ثیورن استیگر محصول سال 2008 آلمان و همچنین «كارآگاه دیوانه» به كارگردانی جانی تو و كافایی وی محصول سال 2007 هنگ كنگ در بخش جشنواره جشنواره‌ها در بخش به نمایش درخواهند آمد.
در سئانس چهارم، چهارمین روز برنامه سینمای رسانه‌ها از ساعت 18:45 فیلم «می‌زاك» به كارگردانی حسین لیالستانی در بخش جلوه‌گاه شرق به صورت همزمان در سالن‌های 1 و 2 به نمایش در خواهد آمد. 
در آخرین سئانس روز چهارم از ساعت 21:30 در سالن شماره 1 فیلم سینمایی «جودا اكبر» به كارگردانی آشوتوش گواریكو محصول سال 2008 در بخش نمایش‌های ویژه: فیلم‌های روز و به صورت همزمان در سالن شماره 2 فیلم سینمایی«مادر ما» به كارگردانی یوجی یامادا محصول سال 2008 ژاپن در بخش جشنواره‌ جشنواره‌ها نمایش داده خواهند شد.
 
 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
 www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com