محمد علی اسلامی پس از تهیه‌ی سریالهای «زیر تیغ» و «مثل هیچكس» (داداشی)، قصد دارد مجموعه‌ای طنز را تهیه‌ كند...

  

این تهیه‌كننده تلویزیونی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، نام این سریال را «عمو جان، خاله جان» عنوان كرد و افزود: این سریال در قالب 15 قسمت 45 دقیقه‌ای برای در گروه فیلم و سریال شبكه دو سیما ساخته می‌شود.

اسلامی با اعلام اینكه سریال «عمو جان، خاله جان» در مرحله نگارش متن قرار دارد، از حمید ابراهیمی ومحمدرضا الوند به عنوان نویسندگان فیلمنامه این سریال نام برد.

وی ادامه داد كه مدت دو ماه از نگارش متن این سریال می‌گذرد.

این تهیه‌كننده تلویزیونی با تاكید بر لزوم رسیدن به متنی ایده‌آل، تاكید كرد كه تا به فیلمنامه‌ی قابل قبولی نرسد، مرحله تولید را آغاز نخواهد كرد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره انتخاب كارگردان این مجموعه، خاطرنشان كرد: ترجیح می‌دهم در حال حاضر تنها به فیلمنامه فكر كنم و و پس از پشت سر گذاشتن این مرحله، درباره كارگردان و بازیگران تصمیم‌گیری خواهم كرد.

محمد علی اسلامی در پاسخ به این پرسش ایسنا درباره دلایلی كه پس از ساخت سریالهایی چون «زیر تیغ» و «مثل هیچكس» او را به سمت ساخت سریالی طنز سوق داد، اظهار كرد: ساخت سریالهای اینچنینی را همچنان ادامه خواهم داد؛ ضمناینكه در حوزه طنز نیز قصد دارم كار فاخری را ارائه دهم.

به گفته وی فیلمنامه سریال «عمو جان، خاله جان» تا به حال چندین بار نوشته شده‌است و هر بار نظرات جدیدی در فیلمنامه اعمال می‌شود.

به گزارش ایسنا، قصه‌های سریال «عمو جان، خاله جان» در یك پارك اتفاق می‌افتد و حوادثی كه برای پرسنل این پارك رخ می‌دهد، هر بار یكی از داستان‌های این سریال را شامل می‌شود.

 

 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ 
 www.seemorgh.com/culture