خواجه‌امیری موسیقی فیلم را ساخته و خود در بخش‌هایی تصنیف‌هایی را خوانده است. موسیقی به گونه‌ای است که نباید چندان شنیده شود و...
 

فیلم سینمایی "امشب شب مهتابه" به کارگردانی محمدهادی کریمی با صدای احسان خواجه‌امیری برای نمایش در جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر آماده شد.

کریمی درباره مراحل آماده‌سازی این فیلم به خبرنگار مهر گفت: "امشب شب مهتابه" دو روز قبل آماده نمایش شد و کارهای فنی و مراحل صداگذاری آن به پایان رسید. این فیلم در روزهای اولیه شروع به کار بخش سینمای ایران جشنواره روی پرده خواهد رفت.

وی درباره موسیقی "امشب شب مهتابه" گفت: خواجه‌امیری موسیقی فیلم را ساخته و خود در بخش‌هایی تصنیف‌هایی را خوانده است. موسیقی به گونه‌ای است که نباید چندان شنیده شود و از سوی دیگر نقشی مهم در کار دارد که معتقدم خواجه‌امیری به خوبی از پس کار برآمده است.

دومین فیلم بلند کریمی دورنمایه معنوی دارد و تفاوت‌های سه نسل شامل پدربزرگ، پسر و نوه یک خانواده را در بستر داستانی عاطفی به تصویر می‌کشد و مهناز افشار، دانیال عبادی، مهوش افشارپناه، آرش تاج و امیرحسین آرمانی در آن بازی کرده‌اند.

عوامل تولید "امشب شب مهتابه" عبارتند از نویسنده: کریمی، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، مدیر تولید: محمد شایسته، صدابردار: آرش برومند، طراح صحنه و لباس: سارا سمیعی، طراح گریم: امیر ترابی، برنامه‌ریز: بهمن گودرزی و تهیه‌کننده: مرتضی شایسته.

کریمی فیلمنامه‌نویس "الهه زیگورات"، "دختران انتظار"، "اتانازی"، "چشمان سیاه"، "رستگاری در هشت و بیست دقیقه"، "شمعی در باد"،"انعکاس" و مجموعه تلویزیونی "شکرانه" است. "غیرمنتظره" نخستین تجربه کارگردانی او پارسال نمایش داده شد.
 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:mehrnews.com