خط اصلی قصه يك مثلث عاشقانه را دنبال می‌كند. هرد در فيلم نقش جوانی به نام چنالت را دارد كه...
 
«خاطرات روزانه رام» بر اساس قصه كتاب هانتر اس تامپسن به همین نام ساخته می‌شود و بروس رابینسن كارگردان آن است.
امبر هرد نقش اصلی زن این فیلم را بازی می‌كند. هرد یكی از بازیگران تازه وارد دنیای سینماست كه قبل از این در چند فیلم كم خرج،‌در نقش‌های مكمل ظاهر شده است و «خاطرات روزانه رام» اولین نقش اصلی او در یك فیلم استودیویی است.
قصه فیلم درباره یك روزنامه‌نگار الكلی به نام پل كمپ (با بازی دپ) ‌در پورتوریكوی دهه پنجاه میلادی است. خط اصلی قصه یك مثلث عاشقانه را دنبال می‌كند. هرد در فیلم نقش جوانی به نام چنالت را دارد كه نامزد یك روزنامه‌نگار تازه كار به نام ساندرسن است، كه متوجه می‌شود قصد كلك زدن به كمپ را دارد. چنالت نامزدی‌اش را با روزنامه‌نگار متقلب به هم می‌زند و تصمیم می‌گیرد به كمپ كمك كند.
قبل از این بازیگرانی مثل اسكارلت یوهانسن و كایرا نایتلی تلاش كردند، نقش چنالت را به دست بیاورند. اما تهیه‌كنندگان فیلم اعلام كرده بودند، برای این نقش به دنبال بازیگری هستند كه كمتر شناخته شده باشد.
بازیگر نقش ساندرسن هم همین روزها انتخاب می‌شود.
«جانی دپ» از دوستان نزدیك تامپسن نویسنده است و از سال 2003 كه كتاب او منتشر شد، در تلاش بود تا رضایت وی را برای تولید نسخه سینمایی آن جلب كند.
دپ كه سال 2007 «سوینی تاد» تیم برتن را (بر اساس یك نمایش موزیكال موفق صحنه‌ای به همین نام) روی پرده سینماها داشت، در سال 2008 فیلمی را روانه اكران عمومی نكرد.
«دشمنان مردم» او در سال جدید میلادی به نمایش عمومی درمی‌آید و این در حالی است كه وی این روزها خودش را آماده بازی در نسخه جدید و زنده قصه كلاسیك كودكانه «آلیس در سرزمین عجایب» می‌كند.
این درام فانتزی هم توسط دوست قدیمی دپ،‌یعنی تیم برتن كارگردانی می‌شود.
 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com