در فيلم «پلنگ صورتی» مارتين نقش کارآگاه معروفی را بازی می‌کند که به همراه گروهی از کارآگاهان بين المللی در صدد است فردی را...

 

به گزارش ورایتی ، اولین قسمت از این مجموعه پس از اکران با استقبال خوبی مواجه شد و تهیه کنندگان آن تصمیم گرفتند دومین قسمت آن را نیز مقابل دوربین ببرند ، 9 ژانویه 2008 کار ساخت این پروژه آغاز شد.

«پلنگ صورتی 2» را «هارالد زوارت» فیلمساز هلندی با فیلمنامه ای مشترک از استیو مارتین ، اسکات نویستاتر ، مایک وبر ،  کارگردانی می کند و «آیشواریا رای» ستاره بالیوود و بازگرانی چون استیو مارتین، ژان رنو ، آلفرد مولینا و اندی گارسیا در آن نقش آفرینی می کنند.

در فیلم «پلنگ صورتی» مارتین نقش کارآگاه معروفی را بازی می‌کند که به همراه گروهی از کارآگاهان بین المللی در صدد است فردی را که به دنبال دزدیدن اشیاء عتیقه است، دستگیر کند.

همزمان با «لنگ صورتی» 3 فیلم «او با تو اینطور که فکر می کنی نیست»، «کارولین» و «فشار» نیز به اکران عموم در آمدند که البته رقابت اصلی برای تسخیر گیشه بین «او با تو اینطور که فکر می کنی نیست» و «پلنگ صورتی» است که پیش بینی می شود «پلنگ صورتی» در جدول فروش این هفته جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد.

گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:jamejamonline.ir