قرار بود فيلم «شب» ساخته رسول صدر عاملی در گروه سينمای آفريقا به نمايش در بيايد كه با توجه به انصراف تهيه‌كننده اين فيلم...
  
«مهدی كرم‌پور» رئیس شورای صنفی نمایش در مورد جدید‌ترین فیلم‌های اكران شده گفت: خوشبختانه توانستیم تعداد زیادی از فیلم‌های زیادی را كه پشت خط اكران مانده بودند را در فرصت باقیمانده تا پایان سال اكران كنیم و از امروز اكران 6 فیلم در سینماهای تهران آغاز شد.
وی افزود: قرار بود فیلم «شب» ساخته رسول صدر عاملی در گروه سینمای آفریقا به نمایش در بیاید كه با توجه به انصراف تهیه‌كننده این فیلم از نمایش آن از امروز فیلم «ستاره می‌شود»(فریدون جیرانی) در این گروه سینمایی اكران شد و گروه سینمایی قدس نیز از امروز اكران فیلم «كتونی سفید»(محمد ابراهیم معیری) را آغاز كرد.
كرم‌پور تصریح كرد: در گروه آزاد فیلم «سوگند» به كارگردانی شاپور قریب از امروز اكران شد و گروه فرهنگی نیز از امروز فیلم «گناه من»اولین ساخته مهرشاد كارخانی را اكران می‌كند.
فیلم «ایستگاه بهشت»(نادر مقدس) در گروه سینمایی آزادی به اكران خود ادامه می‌دهد و فیلم «پاپیتال»(اردشیر شلیله) نیز كماكان در گروه استقلال نمایش دارد اما پس از پایان اكران«پاپیتال» فیلم «قند تلخ»(محمد عرب) در این گروه سینمایی اكران خواهد شد.
همچنین فیلم «مرزی برای زندگی»(رضا اعظمیان) در یك سالن سینما آزادی نیز از امروز به نمایش در آمد.در گروه سینمای عصر جدید نیز فیلم «شبی در تهران»(بهرام كاظمی) جایگزین فیلم «چارچنگولی»(سعید سهیلی) شد.
وی در مورد فیلم‌های اكران عید نوروز88 گفت: آئین‌نامه جدید شورای صنفی نمایش تا هفته آینده مصوب می‌شود و براساس این آئین‌نامه قرارداد فیلم‌های اكران نوروز را منعقد خواهیم كرد.
 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com