او این روزها علاقه فراوانی به بازی در پروژه‌های تازه از خود نشان می‌دهد و كمپانی‌ها تلاش دارند او را...
 
در شرایطی كه تام كروز چند روز قبل بازی در نقش یك جاسوس روسی را در فیلم دلهره‌آور «دایره ماتارس» قبول كرد، رسانه‌های گروهی از اشتیاق زیاد این بازیگر در كارهای هیجان‌انگیز تازه صحبت می‌كنند.
این روحیه خوب بازیگر و اشتیاق فراوان وی برای دیدار با مسئولان كمپانی‌های فیلمسازی، تاثیر مثبتی بر كمپانی‌ها گذاشته و آن‌ها هم متقابلا می‌خواهند قصه‌های جدیدی را با حضور این بازیگر در نقش اصلی ، جلوی دوربین ببرند.
نزدیكان به این بازیگر می‌گویند او این روزها علاقه فراوانی به بازی در پروژه‌های تازه- كه البته حال و هوایی متفاوت و جذاب دارند- از خود نشان می‌دهد و كمپانی‌ها تلاش دارند او را متقاعد كنند كه طرح‌های آنان، دقیقا همان چیزی است كه وی انتظارش را دارد!
موفقیت درام ضد جنگ «والكری» هم یكی از دلایل مهم علاقه كمپانی‌های فیلمسازی برای كار مشترك با این بازیگر است.
به این ترتیب بعد از «دایره ماتارس- كه «دیوید كراننبرگ» آن را كارگردانی می‌كند و كروز در آن با «دنزل واشنگتن» همبازی است- به احتمال زیاد تام كروز قرارداد بازی در این فیلم‌ها را امضا خواهد كرد.
«توریست»: فیلم‌نامه این فیلم، هفته قبل توسط «كریستوفر مك كواری» بازنویسی شد .مك كواری نویسنده «والكری» هم بوده و مورد اعتماد اوست. شارلیز ترون هم‌بازی كروز در این فیلم است.
«موتوركاد»: «لن وایزمن» این فیلم را كارگردانی می‌كند و خط اصلی قصه آن درباره مبارزه رئیس جمهور وقت آمریكا با تروریسم است. تروریست‌های این فیلم در خیابان‌ها به لس‌‌آنجلس تاخت و تاز می‌كنند.
«گمشده برای كلمات» : یك فیلم كمدی كه كروز در آن باید نقش یك بازیگر را بازی كند كه در یك مثلث عاشقانه گیر می‌افتد در یك طرف یك فیلم‌ساز چینی قرار دارد و در طرف دیگر این مثلث، مترجم حسود فیلم‌ساز خودنمایی می‌كند. سوزان بیر فیلم‌ساز دانماركی كارگردان فیلم است.
«ویچیتا»: این فیلم هم یك كار كمدی است كه كروز در آن با «كامرون دیاز» هم‌بازی می‌شود. وی در فیلم یك مأمور مخفی است كه باید با خانمی مبارزه كند كه كارش درست كردن دردسرهای مختلف اجتماعی و سیاسی برای آقایان است. «اد سولومون» این روزها مشغول بازنویسی فیلم‌نامه است.
در عین حال كمدی جاسوسی-پلیسی «مردان هاردی» را نیز نباید فراموش كرد كه كروز در آن با «بن استیلر» هم‌بازی است.
 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com