رئیس سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ‌ایران با بیان اینکه هم اکنون ماهواره ها تمام فضای کره زمین را پوشش داده اند، افزود: هر چند استکبار به هر طریق ممکن...
  
رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ‌ایران در آخرین روز سفر خود به تاجیکستان از تعدادی از اندیشمندان، روزنامه نگاران و اهل قلم این کشور که درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی‌مقاله نوشتند یا آثار خود را به چاپ رساندند، قدردانی کرد.
ضرغامی ‌در سخنانی به گوشه هایی از تاریخ انقلاب اسلامی ‌اشاره کرد و گفت: این انقلاب به برکت ایمان، استقامت و شجاعت مردم به پیروزی رسید.
وی علت حمایت میلیونی مردم از بنیانگذار انقلاب اسلامی‌ را بیان و قلم الهی و تاثیر گذار امام خمینی " ره " دانست و گفت: بدون شک هر اثری که در حوزه فکر و اندیشه با نیت پاک و ایمان به خدا بیان شود خداوند به آن برکت می‌دهد و ماندگار می‌شود.
رئیس سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ‌ایران با بیان اینکه هم اکنون ماهواره ها تمام فضای کره زمین را پوشش داده اند، افزود: هر چند استکبار به هر طریق ممکن تلاش می‌کند تا با فرهنگ ملی و مستقل ملتهای مسلمان از جمله ایران و تاجیکستان مقابله کند اما از آنجا که این ملتها دارای ریشه‌های فرهنگی عمیقی هستند همچنان در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده اند.
ضرغامی ‌همچنین به مقاومت مردم غزه در جنگ بیست و دوروزه اشاره کرد و افزود: به رغم همه تلاشها برای مخفی نگه داشتن جنایات رژیم صهیونیستی در این منطقه، اطلاع رسانی خوب و به موقع چند رسانه باعث شد بسیاری از مردم جهان از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند.
در این مراسم به آثار برگزیده تعدادی از نویسندگان تاجیک لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.
 
 
 منبع: اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران