هنرمندان با اتومبیل‌هایی شیك و آخرین مدل تا روبروی فرش قرمز آورده شده و مردهایی با لباس‌های رسمی سیاه‌ رنگ...
  
هشتاد و یكمین مراسم اسكار امسال همچون سال‌های قبل تحت تدابیر امنیتی شدید برگزار خواهد شد.
 به نقل از خبرگزاری رویترز، در حالی كه تنها كمتر از چند ساعت دیگر تا برگزاری مراسم اسكار باقی مانده است، تعداد زیادی گارد امنیتی در مكان برگزاری این دوره از رقابت‌ها مستقر شده است.
به گزارش رویترز، تعدادی از گاردهای امنیتی در دو ماشین بزرگ سیاه‌ رنگ مستقر شده و دور از دید دیگران ورود و خروج هنرمندان و میهمانان را تحت نظر خواهند داشت.
هنرمندان با اتومبیل‌هایی شیك و آخرین مدل تا روبروی فرش قرمز آورده شده و مردهایی با لباس‌های رسمی سیاه‌ رنگ درب اتومبیل‌ها را برای آنها باز خواهند كرد.
كمی پیش از برگزاری مراسم 51 تندیس اسكار در جعبه‌هایی محكم در حالیكه «استیو میسنر»، محافظ این تندیس‌ها، آنها را همراهی می‌كند، به سالن كداك هالیوود منتقل می‌شوند و در آنجا «میسنر» به همراه گاردهای امنیتی، جعبه‌ها را بروی دو ماشین‌ باربری گذاشته و هر كدام از این ماشین‌ها توسط آسانسورهایی كه در پشت سالن كداك تعبیه شده است، با همراهی گارد امنیت به دفتری مخفی در سالن كداك برده می‌شود.
پس از اتمام حمل و نقل تندیس‌ها، دو نفر مرد مسلح تا زمان اعطاء جوایز، پشت در كشیك می‌دهند، در زمان اعطای جوایز هر كدام از جوایز زیر پوششی مناسب به سالن آورده می‌شوند و «میسنر»، یك به یك پوشش‌ها را برداشته و این مردان طلایی را روی یك میز قرار می‌دهد.
به گزارش رویترز، «مینسر» 47 ساله كه رسما به عنوان دستیار رییس آكادمی اسكار و مدیر اجلایی این آكادمی كار می‌كند، تنها شخص از آكادمی است كه تندیس‌های اسكار را در دست می‌گیرد.
بنا براین گزارش، هشتاد و یكمین مراسم اسكار امروز بعد از ظهر در سالن كداك هالیوود، لس‌آنجلس برگزار خواهد شد.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com