عزت الله ضرغامی ‌در دیدار با وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان افزود: سازمان صداو سیما از توان بالایی در بخش نرم افزاری، فنی و تجهیزات تلویزیونی برخوردار است و می‌تواند...
  
اعلام آمادگی سازمان صداوسیمای ایران برای انتقال تجربیات رادیویی و تلویزیونی به افغانستان.
رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ‌ایران گفت: این سازمان آماده است تجربیات رادیویی و تلویزیونی خود را به افغانستان انتقال دهد.
عزت الله ضرغامی ‌در دیدار با وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان افزود: سازمان صداو سیما از توان بالایی در بخش نرم افزاری، فنی و تجهیزات تلویزیونی برخوردار است و می‌تواند تجربیات خود را در تولید فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی در اختیار افغانستان قرار دهد.
وی با اشاره به اشتراکات دینی، فرهنگی و زبانی دو ملت ایران و افغانستان تاکید کرد: ما تمام توان خود را برای تقویت این اشتراکات بکار می‌گیریم.
ضرغامی‌با اعلام آمادگی برای آموزش کارکنان رادیو و تلویزیونهای افغانستان گفت: در این زمینه اولویت با کارکنان رادیو و تلویزیون ملی این کشور است.
وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان هم پیشرفت‌های جمهوری اسلامی‌ایران را در تولید فیلم و مجموعه‌های تلویزیونی چشمگیر دانست و خواستار انتقال تجربیات سازمان صداوسیما در زمینه‌های فنی و نرم افزاری شد.
وی با ارائه گزارشی از عملکرد رسانه‌ها در افغانستان گفت: ما از محصولات فرهنگی که براساس اصول اسلامی‌و اخلاقی تولید شده باشد، استقبال می‌کنیم.
عبدالکریم خرم تاکید کرد: کمکهای آموزشی سازمان صداوسیما می‌تواند ظرفیت‌های تولید را در تلویزیون افغانستان افزایش دهد.
 
منبع: اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران