بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر، تضمینی برای سینمای ایران تا 10 سال آینده است و...
 
منیژه حکمت گفت: با تلاش های مدیریت سینمایی کشور، نگاه ملی در این دوره از جشنواره فجر مشهود بود.

کارگردان فیلم "سه زن" با اشاره به کیفیت جشنواره بیست و هفتم فجر ، افزود : این دوره از جشنواره ، وضعیت سینمای ایران را تا 10 سال آینده مشخص کرد.
حکمت همچنین با اشاره به تنوع و ویژگی های این دوره از جشنواره فیلم فجر، یادآورشد: جشنواره امسال به دلیل حضور فیلم های متفاوت از سینماگران مختلف، رنگین کمانی از تنوع و مضمون را در کارنامه سینمای ایران ثبت کرد.
به عقیده وی ، بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر، تضمینی برای سینمای ایران تا 10 سال آینده است و فیلمسازان دیگر به خود اجازه تولید فیلم های بی محتوا و سطح پایین را نمی دهند و در صدد تولید آثار ماندگار هستند و این جهشی به سوی موفقیت و ارتقای سینمای ایران است.
حکمت موفقیت های جشنواره بیست و هفتم فجر را مرهون تلاش های مدیریت سینمایی کشوردانست وتاکید کرد: تلاش های معاونت سینمایی در سالهای اخیر، زمینه ای برای ایجاد نگاه ملی در سینمای ایران شد.
کارگردان فیلم "لالایی ها" افزود: آمیختن نگاه ملی در سینمای ایران زمینه ای برای تولید آثار شاخص و ماندگار در سینمای ایران شد که در این دوره از جشنواره فیلم فجر در بسیاری از آثار شاهد آن بودیم.
وی با اشاره به داوری ها در این دوره از جشنواره فیلم فجر، یادآورشد: به دلیل حضور فیلم های خوب و ارزشی در این دوره انتخاب برای داوران بسیار مشکل بود که کاندیدا ها به خوبی بر اساس قابلیت ها انتخاب شدند و همگان از این انتخاب ها راضی بود.ند

 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:iscanews.com