رضا یزدانی: بازیگری‎ام هیچ ارتباطی به خوانندگی ندارد!
رضا یزدانی: این اولین تجربه بازی من نیست و از نقش خود تنها می‌توانم بگویم که هیچ ارتباطی با خوانندگی ندارد.

رضا یزدانی در "معکوس"

رضا یزدانی خواننده در گفت‌وگویی درباره حضور در اولین فیلم پولاد کیمیایی به نام «معکوس» گفت: از علت تصمیم پولاد برای انتخابم خبر ندارم ، ولی این اولین تجربه بازی من نیست و از نقش خود تنها می‌توانم بگویم که هیچ ارتباطی با خوانندگی ندارد.

وی ادامه داد: لوکیشن‌هایمان هم در قسمت‌های مختلف شهر تهران است و بیش از 10 روز است که ما فیلم‌برداری را سپری کرده‌ایم.

یزدانی در خصوص بازخورد مخاطب و همبازیان خود در این فیلم اظهار کرد: بازخورد و استقبال را باید سه ماه دیگر که فیلم به یک سرانجام رسیده، مطرح کنم اما خیلی خوشحالم که قرار است ناصر ملک‌مطیعی یا مسعود کیمیایی نقش پدرم را بازی کنند.

گفتنی است این سومین فیلم رضا یزدانی پس از «طهران، تهران» و «بوی گندم» است که یزدانی نقش یک اولین فیلم پولاد کیمیایی را بازی می‌کند.

«معکوس» نخستین ساخته «پولاد کیمیایی» در کسوت کارگردان است که بازیگرانی همچون بیتا فرهی، رضا یزدانی و افشین هاشمی در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. گفته شده ملک مطیعی و ناصر ملک‌مطیعی نیز در این فیلم بازی می‌کنند، اما هنوز حضور آنها در «معکوس» قطعی نیست.

فهرست عوامل پشت دوربین «معکوس» عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: پولاد کیمیایی، مدیر فیلم‌برداری: تورج منصوری، طراح صحنه و لباس: ایرج رامین‌فر، طراح چهره‌پردازی: عبدالله اسکندری، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، سرمایه‌گذار: امین محمودیار، تهیه‌کننده: مسعود کیمیایی.

گفتنی است رضا یزدانی پیش از این در فیلم‌هایی از مسعود کیمیایی حضور داشته و نقش های کوتاهی را ایفا کرده است و برای اولین بار در یک نقش پر رنگ در سینما حضور پیدا می کند .


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir