پایان کار رضا یزدانی در «از یادها رفته» با یک تصویر دلخراش! + عکس
 رضا یزدانی بازیگر نقش مهراد شب گذشته آخرین نقشش را در این سریال ایفا کرد و با مرگ پایان تلخی را در قصه «از یادها رفته» تجربه کرد

 پایان نقش رضا یزدانی در «از یادها رفته»

رضا یزدانی بازیگر و خواننده کشورمان با انتشار پستی همراه با ترانه‌ای از مهدی ایوبی در صفحه شخصی خود، پایان نقش خود را اعلام کرد
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیزدهمین قسمت سریال «از یادها رفته»  ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۷ روی آنتن شبکه یک سیما رفت. این قسمت از این سریال تاریخی که به کارگردانی بهرام بهرامیان ساخته شده با اتفاقی تلخ و غم انگیز همراه بود.
رضا یزدانی بازیگر نقش مهراد شب گذشته آخرین نقشش را در این سریال ایفا کرد و با مرگ پایان تلخی را در قصه «از یادها رفته» تجربه کرد.

reza-yazdani.jpg

رضا یزدانی با انتشار این تصویر دلخراش از خودش نوشت :هر آغازی یه پایانی داره در نهایت... این هم پایان نقش مهراد بود... ولی منتظر بشینید ... پانزده شب مهمان خونه هاتون بودم، سپاس که تماشا کردین، ادامه سریال رو هم ببینین حتما، دو تا ترانه دیگه هم تا انتهای سریال هست اگر پخش بشه... دوستون دارم ...

رضا یزدانی در سریال از یادها رفته بازیگر نقش مهراد و شیفته مهربانو دختری است که در خانواده آنها بزرگ شده است اما مهربانو دلباخته فردی دیگری به نام خسرو است و مهراد در واقع رقیب عشقی خسرو بود که از میدان به در شد.

بازیگرانی چون حسین یاری، هلیا امامی، میترا حجار، رضا یزدانی، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی،  رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان‌نسب، مهرداد ضیایی و... و. در این سریال به ایفای نقش پرداخته است.

سریال از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان در شب‌های ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

 

بیشتر بدانید : شباهت سریال رمضانی «از یادها رفته» به «شهرزاد»

بیشتر بدانید : اولین عکس ها از سریال ماه رمضان: «از یادها رفته»

بیشتر بدانید : بلاهایی که سریال های تلویزیون، بر سر عمارت های تاریخی آورد! +عکس

بیشتر بدانید : رضا یزدانی خواننده خیابانی شد! +عکس ظاهر عجیب خواننده


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir